Välj främja före härska5.10.2018 16:13:00 CEST | Blogginlägg

Healthy Business fortsätter att växa31.8.2017 07:00:00 CEST | Nyheter

Den 19 oktober möts åter ledare och HR-chefer med ett gemensamt intresse för att skapa mer framgångsrika företag genom hållbara medarbetare på Healthy Business. I år flyttar Healthy Business till Oscarsteatern för att ge plats åt ännu fler. Liksom tidigare bjuds det på en härlig blandning av kunskap, inspiration, underhållning och mingel tillsammans med intressanta talare och fängslande underhållare. Dagen leds av Ola Ahlvarsson, som spanar efter trender, utforskar framtidens tekniska och biologiska möjligheter och lyfter fram goda exempel. Bland talarna finns Cissi Elwin, chefredaktör för tidningen Chef, Johan Staël von Holstein, IT-entreprenör, Anna Bennich Karlstedt, psykolog och författare, Robin Farmanfarmaian, entreprenör inom medicin och Teemu Arina, författare av Biohackers Handbook och pionjär inom upgraded food. Programmet uppdateras löpande på healthybusiness.nu. Under Healthy Business delas även Healthy Business Awards ut till en person, en grupp eller ett företag som gjort