Glimt - Glorious Living Interiors & Manufacturing Tribe AB
Abonnera
Följ

Abonnera på pressmeddelanden från Glimt - Glorious Living Interiors & Manufacturing Tribe AB

Få samtliga pressmeddelanden från Glimt - Glorious Living Interiors & Manufacturing Tribe AB genom att skriva in din e-postadress nedan. Du kan avsluta ditt abonnemang när du vill.

Glimt | En värld av accessoarig förvaring

Glimts smarta koncept i luftigt svävande design förändrar bilden av vad förvaring kan vara och göra. En accessoarig känsla skapas med kontraster mellan starkt stål, praliniga färger och ljuddämpande filtväskor. För alla rum och alla saker  - från källsortering till leksaker. Svenskt hantverk i små serier i en omsorgsfull blandning av nytt och återvunnet material.

Glimt | En värld av accessoarig förvaring