Hermods är kvalitetsauktoriserade enligt Utbildningsföretagen14.5.2019 14:08:00 CEST | Pressmeddelande

Hermods får kvalitetsstämpel och är kvalitetssäkrat enligt branschorganisationen Almega Utbildningsföretagen. Hermods AB är medlemmar i Utbildningsföretagen och har ett kvalitetsarbete som godkänts i enlighet med Utbildningsföretagens kriterier för kvalitetsauktorisation. - Vi är väldigt glada och stolta över beskedet att Hermods kvalitetsarbete godkänts enligt Almega Utbildningsföretagens kriterier för kvalitetsauktorisation. Detta är en otroligt viktig kvalitetsstämpel för oss och den visar på att vi levererar god och kvalitetssäkrad utbildning till våra elever, studerande och deltagare, säger Petter Hallman, Utbildningsdirektör på Hermods. Hermods har granskats av en auktorisationsnämnd och uppfyllt kraven för att bli ett auktoriserat utbildningsföretag. I kriterierna för att uppfylla kvalitetskraven ingår bland annat systematiskt kvalitetsarbete, metodutveckling, relevans i utbildningarnas innehåll samt att företaget är en god arbetsgivare. Auktoriserade företag genomgår årligen en
  • >>