Just Arrived grundades 2015, i samband med flyktingsituationen. Sedan dess har vi träffat tusentals individer som flyttat till Sverige av alla möjliga skäl och är idag experter på att validera och matcha interkulturell talang med progressiva företag. Vi erbjuder rekryterings- & bemanninglösningar, föreläsningar om interkulturell mångfald samt stöd för arbetstillstånd.

Just Arrived jobbar med övertygelsen om att talang, oavsett vilket hörn av världen den kommer ifrån, bör tas tillvara på. Det är något positivt för samhället i stort, och inte minst för alla framgångsrika företag.

Eventet ”Vi är här nu” besöktes av över 500 nyanlända för att träffa framtida arbetsgivare.5.9.2022 07:00:00 CEST | Pressmeddelande

Företagsledare utmanar varandra för att utrikes födda ska hitta jobb5.7.2021 10:44:01 CEST | Pressmeddelande