Abonnera
Följ

Abonnera på pressmeddelanden från Mannheimer Swartling Advokatbyrå AB

Få samtliga pressmeddelanden från Mannheimer Swartling Advokatbyrå AB genom att skriva in din e-postadress nedan. Du kan avsluta ditt abonnemang när du vill.

Meny

Course in human rights in cooperation with the Raoul Wallenberg Institute brings together lawyers from Malawi to China14.9.2016 00:00 | Nyheter

Together with the Raoul Wallenberg Institute, Mannheimer Swartling is, for the tenth consecutive year, presenting the seminar week “Developing a Human Rights Tool Box” for lawyers from different jurisdictions all over the world. This year, the course is being held on 11-16 September at Mannheimer Swartling’s office in Stockholm and the two main themes of the course are Fair Trial and Sustainability.

Kurs i mänskliga rättigheter i samarbete med Raoul Wallenberg-institutet samlar jurister från Malawi till Kina14.9.2016 00:00 | Nyheter

För tionde året i rad arrangerar Mannheimer Swartling tillsammans med Raoul Wallenberg-institutet seminarieveckan ”Developing a Human Rights Tool Box” för praktiserande jurister från olika delar av världen. Kursen hålls i år 11-16 september i Mannheimer Swartlings lokaler i Stockholm. Årets upplaga har två huvudteman: rättvis rättegång och hållbarhet.