Mentor Sverige är en ideell organisation vars vision är en värld där unga får växa och utvecklas hälsosamt och drogfritt. Genom det kraftfulla verktyget mentorskap arbetar Mentor med att stärka ungdomars motståndskraft och frigöra deras potential. Tillsammans med företag, skolor och vuxna genomför Mentor Sverige program för unga, ger stöd till föräldrar, sprider kunskap och bildar opinion.

Goran Asaad och Felicia Margineanu nya ambassadörer för ungdomsorganisationen Mentor7.7.2020 09:17:33 CEST | Pressmeddelande

MORE THAN 800 STUDENTS IN JORDAN, GERMANY AND SWEDEN TO BE PART OF IN-SCHOOL MENTORING PROGRAM24.9.2019 07:30:00 CEST | Press release

FLER ÄN 800 STUDENTER I JORDANIEN, TYSKLAND OCH SVERIGE DELTAR I MENTORPROGRAM FÖR ATT ÖKA INKLUDERING OCH SYSSELSÄTTNING24.9.2019 07:30:00 CEST | Pressmeddelande