MUF: Lövin bör ta sitt ansvar och avgå6.3.2019 16:48:57 CET | Pressmeddelande

MUF storsatsar på utlandsröstningen25.7.2018 07:00:00 CEST | Pressmeddelande

Redan nu på torsdag, den 26 juli, kan man börja rösta i riksdagsvalet om man bor utomlands. Detta berör 700 000 svenskar och historiskt brukar många utlandssvenskar rösta på Moderaterna. I förra valet var det dock bara 52 000 som använde denna möjlighet och röstade, därför kommer Moderata Ungdomsförbundet på torsdag anordna utlandsröstnings-LAN där de samlar medlemmar runtom i hela Sverige för att skriva till vänner, släktingar och bekanta man vet bor utomlands.

MUF: Wallström bör utvisa ryska diplomater i Sverige26.3.2018 15:18:59 CEST | Pressmeddelande

• >>