Normal

• Normal
Meny

Stockholmspremiär för framgångsrika kedjan NORMAL22.2.2018 09:29 | Pressmeddelande

Normal, som säljer helt normala produkter till mycket låga priser, har vuxit till en kedja med över 90 butiker i Danmark och Norge på bara fyra år. De första butikerna öppnade i Malmö i januari och kommer att följas av Helsingborg och Lund i april. I april blir det också stockholmarnas tur att få uppleva det framgångsrika konceptet – då NORMAL under fyra veckor öppnar tre butiker i Stockholmsområdet.

Den framgångsrika butikskedjan Normal öppnar i Sverige12.1.2018 10:14 | Pressmeddelande

Normal, som säljer helt normala produkter till mycket låga priser, har vuxit till en kedja med över 90 butiker i Danmark och Norge på bara fyra år. Nu öppnar de första butikerna i Sverige. I spetsen för satsningen står delägarna i Normal Sverige, bägge med stor erfarenhet inom detaljhandel i Danmark och Sverige. Två butiker i Malmö är först ut Den första svenska Normalbutiken slår upp portarna i köpcentret Emporia i Malmö, och kort därefter öppnar ytterligare en i Mobilia köpcenter. Det är ingen slump att just Malmö är först ut, eftersom många av Normals danska kunder är bosatta i området och länge har efterfrågat butiker i Malmö. Både Carsten Hansen och Torben Elmgaard är övertygade om att de svenska kunderna kommer att välkomna Normal-butikerna. "Vi ser fram emot att öppna i Malmö och presentera vårt koncept för svenskarna. På Normal garanterar vi fyndpriser, och det tror jag också att svenskarna kommer att uppskatta. Många svenskar har redan mött konceptet i Danmark och har länge ef
  • Normal