Realia Group Oy

Abonnera
Följ

Abonnera på pressmeddelanden från Realia Group Oy

Få samtliga pressmeddelanden från Realia Group Oy genom att skriva in din e-postadress nedan. Du kan avsluta ditt abonnemang när du vill.

Realia Group

Realia Group är Nordens största expertkoncern för tjänster inom förmedling och förvaltning av bostäder, fastigheter och verksamhetslokaler. I Realia Group ingår Huoneistokeskus, SKV Fastighetsförmedling, Huom! Huoneistomarkkinointi, Realia Isännöinti och Realia Management. Ober-Haus ansvarar för affärsfunktionerna i Baltikum. Realia Group omsätter årligen över 100 miljoner euro och sysselsätter cirka 1 900 personer. Gemensamt för alla företag är att de betonar kundnöjdheten, som uppnås genom skräddarsydda produkter samt aktiv och professionell service. www.realiagroup.fi

Hestia

Hestia grundades 2007 och är först med att leverera fastighetsförvaltning med öppenhet och flexibilitet. Vi är ett relationsdrivet företag med en personlig service och en unik närhet till våra kunder. Idag har Hestia 175 medarbetare som levererar tjänster för fastigheter med en total yta på tre miljoner kvadratmeter belägna på 30-talet orter i Norden. Vårt mål är att bli en nära partner för alla fastighetsägare i de nordiska länderna.

Realia Group

Hestia