Intendia Group är en ledande utbildningskoncern med verksamhet i Sverige och Norge och omfattar tolv starka och självständiga varumärken. Varje år utbildas och utvecklas över 40.000 elever och deltagare hos oss. Genom ett växande antal internationella samarbeten och partnerskap finns verksamheten också representerad på många olika platser runt om i världen, till exempel i USA, Australien, Tanzania och Etiopien, utöver ett flertal länder i Europa.

Meny

Anthon B Nilsen Utdanning skifter navn till Intendia Group30.11.2017 14:57:41 CET | Pressmeddelande

Etter nærmere tjue år med utvikling og drift av private undervisningsvirksomheter skifter Anthon B Nilsen Utdanning nå navn til Intendia Group. Navneskiftet gjenspeiler en tydelig endring av strategi som innebærer en ambisjon om å spille en større rolle innenfor arbeidsmarkedstrening og voksenopplæring både innenfor og utenfor Norge. For å lykkes med en bredere skandinavisk satsing må virksomheten gis mulighet til å bygge sin egen identitet uavhengig av Anthon B Nilsens andre aktiviteter i Norge og med et navn som er anvendbart på flere språk.