297 träffardigitala evenemang

INTERSPORT ny huvudpartner till TCS Lidingöloppet – satsar på löparglädje i världsklass27.3.2025 10:00:00 CET | Lidingöloppet | Pressmeddelande

Världens största terränglopp, TCS Lidingöloppet, inleder ett samarbete med INTERSPORT. Avtalet är på tre år och INTERSPORT går in som huvudpartner. Ambitionen är att erbjuda alla som älskar löpning bättre förutsättningar före, under och efter TCS Lidingöloppet. Tillsammans kommer parterna att skapa spännande aktiviteter som främjar rörelse, folkhälsa och löpning.
Volkswagen Personbilar

Brand Experience 2025: Volkswagen inspirerar sina återförsäljare världen över12.3.2025 13:59:07 CET | Volkswagen Personbilar | Pressmeddelande

Ungefär 11 000 Volkswagen-återförsäljare från 86 länder i hela världen, inklusive Sverige, deltar i ”Brand Experience 2025” i Düsseldorf fram till slutet av mars. Avsikten är att sprida en känsla av optimism och ge återförsäljarna en exklusiv förhandstitt på modellutbudet för de kommande åren. – Våra återförsäljare är viktiga ambassadörer för vårt varumärke, säger Martin Sander, medlem ledningsgruppen för märket Volkswagen med ansvar för försäljning.
Svenska Orienteringsförbundet

Nytt nummer av Orienteraren12.12.2024 09:58:49 CET | Svenska Orienteringsförbundet | Pressmeddelande

Från och med idag finns ett nytt nummer av Orienteraren ute. I årets sista nummer kan du bland annat läsa en lång intervju med Karolin Ohlsson, silversmeden som sprang hem just ett silver i VM. Du får även läsa hur Martin Regborn, sprintvärldsmästaren, ställer om till skogs-VM. Numret bjuder även på flera exempel från orienteringssverige där unga ledare tar mer plats i orienteringen.
SHL Svenska Hockeyligan AB

SHL och Handelshögskolan i världsunikt forskningssamarbete om hockey, supporterskap och lycka9.10.2024 08:59:21 CEST | SHL Svenska Hockeyligan AB | Pressmeddelande

Hur bidrar hockey till en persons och ett samhälles välmående, gemenskap och lycka? Ett nytt forskningssamarbete mellan Svenska Hockeyligan (SHL) och Handelshögskolans Center for Wellbeing, Welfare and Happiness ska följa 5 000 hockeybesökare genom med- och motgångar med målet att förstå hur SHL med 14 klubbar påverkar välmående och välfärd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Sista
  • >>
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye