Business Wire

L&T Infotech går ut med ny varumärkesidentitet som LTI

Share

Larsen & Toubro Infotech Ltd. (NSE: LTI, BSE: 540005), ett globalt konsultföretag inom teknik och digitala lösningar, lanserade idag sin nya varumärkesidentitet som LTI. LTI lanserar sig med sloganen ”Let’s Solve” och söker utgöra en partner till kunder för att hjälpa dem att konkurrera bättre i en värld där det digitala och fysiska konvergerar. Varumärkets grundläggande idé – ”Att skapa pionjärlösningar i en konvergerande värld” – driver hela företaget när det kommer till att designa, innovera och investera i lösningar som hjälper kunder att accelerera den digitala omvandlingen.

Den nya varumärkesidentiteten som LTI är ett uttryck för den snabba utveckling som skett i hela företaget de senaste kvartalen. Företaget lanserade Mosaic-plattformen med komponerade lösningar för digitala data, analyser, IoT, automation och molnet. Det listades i juli 2016 för att ha höjt intressentvärdet och förvärvade AugmentIQ i november 2016 för att fördjupa sina erbjudanden om stordata och analyser. LTI fortsätter att investera i utvecklingskapaciteter som dess kunder inom ett flertal olika branscher behöver för att konkurrera bättre.

Det nya visuella språket har tagits fram kring konceptet ”Mosaic” – en bildlig representation av hur LTI samlar krafterna i exponentiell teknik för att leverera verkliga affärsmässiga resultat. Färgerna blått och orange härrör från horisonten, den ultimata symbolen för konvergensen där det blå havet möter den ambrafärgade himlen. Detta dynamiska, moderna och agila bildspråk ingjuter förnyad energi i varje kontaktpunkt, och symboliserar LTI:s passion för kundernas framgång. LTI:s grundläggande värderingar driver alla handlingar hos mer än 20 000 medarbetare på LTI, vilket inspirerar dem att ta ett steg extra för kunden, vara smidiga, tänja på gränserna för innovation, fortsätta att lära sig i en föränderlig värld och att hitta lösningar för samhällets bästa.

Sanjay Jalona, CEO och Managing Director på LTI, sade: ”En av de fundamentala skiftena i vårt sekel är de abstrakta gränslinjerna mellan den digitala och fysiska världen. Våra kunder vill att vi skall hjälpa dem att förbli konkurrenskraftiga i en alltmer dynamisk värld där tegelstenar och megabits sammanlänkas på ett sömlöst sätt. Den fantastiska och målmedvetna omvandlingen av vårt varumärke stärker vår strategiska avsikt att bygga dessa funktioner och vårt djupa engagemang för att bringa nya idéer och metoder till varje partnerskap.”

LTI grundades som ett dotterbolag till Larsen & Toubro-koncernen, och har oöverträffad expertis från den ”riktiga världen” vilket gör det till en unik partner för företag i många olika branscher. LTI firar sitt 20:e år som självstående företag 2017 och det nya varumärket positionerar företaget för att konkurrera effektivt under de kommande åren.

Om LTI :

LTI (NSE: LTI, BSE: 540005) är ett globalt konsultföretag för teknik och digitala lösningar som hjälper fler än 250 kunder att lyckas i en konvergerande värld. Med aktiviteter i 27 länder går vi alltid steget längre för våra kunder och påskyndar deras digitala omvandling med LTI:s Mosaic-plattform som möjliggör deras resor inom det mobila, sociala, analytiska, IoT och molnet. Företaget grundades för 20 år sedan som ett dotterbolag till Larsen & Toubro-koncernen, och vårt unika arv ger oss en oöverträffad expertis från den ”riktiga världen” för att lösa de mest komplexa utmaningar som företag ställs inför inom alla branscher. Varje dag gör vårt team på mer än 20 000 medarbetare på LTI det möjligt för våra kunder att förbättra effektiviteten i sina affärs- och teknikverksamheter samt leverera värde till sina kunder, anställda och aktieägare. Ta reda på mer på www.Lntinfotech.com eller följ oss på @LTI_Global.

Mer information :

Detta meddelandes ursprungliga källspråkstext är den officiella versionen. Översättningar tillhandahålls endast som ett stöd och skall jämföras med källspråkstexten, vilken är den enda versionen av texten som har rättslig verkan.

To view this piece of content from cts.businesswire.com, please give your consent at the top of this page.

Contact information

LTI
Neelian Homem
PR & Media Relations – Indien
+91-900-434-5540
neelian.homem@lntinfotech.com
eller
Karin Bakis
PR & Media Relations – USA
+1-978-758-3546
karin.bakis@lntinfotech.com
eller
Katrina Dixon
PR & Media Relations – Europa
+44-771-475-3308
Katrina.dixon@lntinfotech.com

About Business Wire

Business Wire
Business Wire
24 Martin Lane
EC4R 0DR London

+44 20 7626 1982http://www.businesswire.com

Subscribe to releases from Business Wire

Subscribe to all the latest releases from Business Wire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Business Wire

Social Development Bank Highlights Strategic Partnerships and Global Initiatives at DeveGo 202524.12.2025 17:27:00 CET | Press Release

The Social Development Bank (SDB) hosted the second edition of the Entrepreneurship and Modern Business Practices Forum, “DeveGo 2025”, from 21 to 23 December in Riyadh. Held under the patronage of His Excellency Eng. Ahmed bin Sulaiman Al Rajhi, Minister of Human Resources and Social Development and Chairman of SDB’s Board of Directors, the forum brings together government leaders, global experts, investors, and entrepreneurs to shape the future of entrepreneurship and modern business practices in the Kingdom of Saudi Arabia. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251224036724/en/ From right to left: Ahmed Al Rajhi, Saudi's Minister of Human Resources and Social Development, H.E. Rebeca Grynspan, Secretary-General of UNCTAD, and Sultan Al Hamidi, CEO of Social Development (Photo: AETOSWire) Opening the forum, Minister Al Rajhi delivered a keynote speech on the growing vibrancy of Saudi Arabia’s entrepreneurial movem

Making Science Unveils ‘AWAKE’: The AI Venture Studio Industrialising Startup Creation and AI-First Innovative Solutions23.12.2025 20:51:00 CET | Press Release

Making Science, the global digital acceleration consultancy, today announced the launch of AWAKE Venture Studio. This "AI-first" model represents a new era in systematic innovation, designed to identify, prototype, and scale both internal proprietary solutions and independent AI-native startups with global reach. The launch of AWAKE is motivated by the significant efficiency gains of orders of magnitude that Making Science has already achieved through the internal integration of AI. By applying these methods, the firm has achieved a 2x acceleration in tech feature development reducing time in the deployment of AI Agents. This model has already proven its commercial and innovative power through the acceleration of startups like ad-machina, which has multiplied its value by 10 since joining the Making Science ecosystem. These proven benchmarks serve as the technical foundation for AWAKE’s two interconnected engines, which formalise this efficiency into a repeatable manufacturing process

FDA Clears First Extended Depth of Focus Contact Lens for Presbyopia23.12.2025 18:07:00 CET | Press Release

The Cataltheia Group and its U.S. subsidiary, Bruno Vision Care LLC, a leader in eye health innovation, today announced that the U.S. Food and Drug Administration (FDA) has cleared the first and only Daily Disposable Soft (Hydrophilic) Contact Lens for Presbyopia utilizing patented Extended Depth of Focus (EDOF) optical design technology, enabling commercial distribution in the United States. Deseyne® delivers smooth, continuous focus across near, intermediate, and distance vision, providing clear, natural vision without compromise. This performance is enabled by Cataltheia’s patented hyper-refractive central zone, engineered to precisely redirect light in a controlled manner. The result is a clear clinical advantage over the only other available contact lens option for presbyopia, multifocal lenses, which rely on multiple optical zones and often require prolonged visual and cognitive adaptation. “We are proud to offer the first contact lens solution for the world’s aging population th

Aramco Awards SLB Long-Term Contract to Support Kingdom’s Unconventional Gas Production Growth23.12.2025 14:58:00 CET | Press Release

Global technology company SLB (NYSE: SLB) has been awarded a five-year contract by Aramco to provide stimulation services for its unconventional gas fields. This award is part of a broader multi-billion contract, supporting one of the largest unconventional gas development programs globally. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251223074948/en/ The contract encompasses advanced stimulation, well intervention, frac automation, and digital solutions, which are important to unlocking the potential of Saudi Arabia’s unconventional gas resources. The contract encompasses advanced stimulation, well intervention, frac automation, and digital solutions, which are important to unlocking the potential of Saudi Arabia’s unconventional gas resources — a cornerstone of the Kingdom’s strategy to diversify its energy portfolio and support the global energy transition. “This agreement is an important step forward in Aramco’s effor

Tabelog, Japan's Largest (*1) Restaurant Search and Reservation Service, Launches Multilingual App for International Visitors23.12.2025 14:00:00 CET | Press Release

Tabelog (https://tabelog.com/en/), Japan's largest restaurant search and reservation service operated by Kakaku.com, Inc., launched its multilingual smartphone application (iOS/Android) for international travelers on Monday, November 17, 2025. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251221963753/en/ The Tabelog Multilingual App for International Travelers — Japan's Largest Restaurant Search and Reservation Service With approximately 100 million monthly users(*3), Tabelog is Japan's premier service widely used by Japanese locals for daily restaurant discovery. Its database is unrivaled domestically, featuring information on approximately 890,000 establishments nationwide and over 85 million reviews and photos(*4). Unlike global map services or travel sites, Tabelog is built on "authentic ratings and reviews from local Japanese users," enabling travelers to discover truly exceptional restaurants beloved by locals — not

In our pressroom you can read all our latest releases, find our press contacts, images, documents and other relevant information about us.

Visit our pressroom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye