SABOs Kvalitetsdagar 2003

Årets tema är Ledarskap och medarbetarskap för ett hälsosamt klimat. Tanken är att skapa en årlig mötesplats för medarbetare på olika nivåer i SABO-företagen.

SABOs Kvalitetsdagar arrangeras för första gången hösten 2003.Tanken är att vi vill skapa en årlig mötesplats för medarbetare på olika nivåer i SABO-företag.

Syftet med kvalitetsdagarna är att belysa viktiga områden inom SABO-företagens verksamhetsutveckling och lyfta fram goda exempel som kan ge inspiration, lust och energi att ta med sig hem. Dessa exempel kommer vi att hämta från såväl SABO-företag som framgångsrika företag i andra branscher. Varje år kommer vi att bygga kvalitetsdagarna på några intressanta teman, där vi visar olika sätt att utveckla långsiktigt framgångsrika företag som har nöjda kunder och nöjda medarbetare.

Årets tema är ”Ledarskap och medarbetarskap för ett hälsosamt klimat”

Under konferensen kommer du bl a att möta Siv Their, som är en internationellt erkänd konsult och föreläsare inom områden som ”lärande organisationer” och ”pedagogiskt ledarskap”. Från idrottens värld kommer Claes Hellgren, en av våra mest framgångsrika handbollspelare, som också varit landslagscoach för de amerikanska herr- och damlandslagen och för det svenska damlandslaget. Från SABO-företagen kommer vi också att få ta del av spännande projekt och angreppssätt.

Tid: 12–13 november 2003
Plats: SAS Radisson, Södra Paviljongen, Stockholm
Kostnad: 3 900 kr per deltagare, inklusive kvällsarrangemang
3 600 kr per deltagare, exklusive kvällsarrangemang