Business Wire

Adform lanserar ny global plattform för Dagens Moderna Marknadsföring – Adform FLOW

Dela

Adform, den enda oberoende globala marknadsföringsplattformen som täcker in alla aspekter av den digitala kampanjens livscykel, lanserade idag företagets hittills största produktlansering: Adform FLOW. Den nya plattformen är designad för att lättare kunna planera, köpa och aktivera mediaköp. Adform FLOW innehåller allt som dagens moderna marknadsförare behöver; DSP, DMP, SSP, DCO samt Adserver i en och samma plattform. Genom en unik användarupplevelse och augmented intelligence kommer annonsörer och byråer att kunna förstärka sina kampanjresultat avsevärt.

Adform Flow innehåller:

  • Enkel och integrerad användarupplevelse genom alla aspekter av kampanjflödet för alla digitala kanaler
  • SaaS-teknik för ökad kontroll och flexibilitet, inkl. en modulär och öppen API lösning, kombinerat med möjligheten att kontrollera kostnader via en licensbaserad avgift
  • First-party identity, en setup för privacy compliance i en post-cookie värld
  • Medieneutralitet, inget ägande av media eller data och därför inga intressekonflikter

Enligt en ny undersökning som Adform gjort i samarbete med Dynata, där över 1000 marknadsförare tillfrågades, önskar 74% en enkel dashboard där de effektivt kan hantera sina kampanjer, där de viktigaste parametrarna är dataoptimering, kostnadsbesparingar samt kontroll.

Adform FLOW är ett 3-årigt utvecklingsprojekt som ger marknadsförare långt bättre kontroll över sin egna data, något som inte var möjligt i samma grad tidigare. Plattformen är samtidigt konfigurerbar, transparent och säker, vilket gör att det är lätt och enkelt att styra sina marknadskampanjer.

Digitala marknadsförare har länge kämpat med ineffektiva martech- och adtech- lösningar, dagens ekonomiska klimat kräver nu allt snabbare effektiva lösningar. Medan en del företag har arbetat inom sk ”walled gardens” så har andra arbetat med diverse olika tekniska lösningar som inte fungerat optimalt tillsammans. Dessa problem löser nu Adform FLOW, som levererar en plattform som har samma funktionalitet som de separata tekniska lösningarna men som också är lika skalbar, effektiv och användarvänlig som det som kännetecknar walled garden.

”Vilka förbättringar! Vi ser verkligen fram emot att börja använda Adforms nya gränssnitt, vi kommer att spara mycket tid som vi kan lägga på att optimera våra kampanjer,” Eda Acar, Head of Digital, Comeon.

“Detta kommer göra att vi kommer spara otroligt mycket tid,Pierre Wingren, head of Programmatic Buying & Native advertising, Nyheter365.

”Dagens marknadsförare behöver ta kontroll över frågan kring 1:a parts IDn för att framtidssäkra sin digitala marknadsföring. För att lyckas med detta behövs en integrerad marknadsföringsplattform som är rustad för framtiden och effektiviserar deras jobb”, säger Jenni Strand, Country Manager, Adform Sverige. ”Med en unik användarupplevelse erbjuder denna plattform en smart, smidig och sömlös hantering av en kampanj från början till slut, därför är vi väldigt stolta över att lansera Adform FLOW!”

”Den moderna annonsören eller byrån behöver en lösning som kan skräddarsys exakt efter deras specifika behov”, säger Troels Jensen, CEO på Adform. Han fortsätter ”Med Adform FLOW ger vi transparens, privacy samt dataägandeskap. Detta gör det möjligt för våra kunder att förbättra sina kampanjresultat avsevärt”

<SLUT>

Om Adform
Adform är den enda globala, oberoende och helt integrerade marknadsföringsplattformen byggd för dagens moderna marknadsföring. Företagets unika teknologi - Adform FLOW – kommer med en unik användarupplevelse och en skalbar, modulär och öppen arkitektur som möjliggör det att hantera hela kampanjens livscykel. Plattformen ger kunderna förbättrad kontroll och transparens över alla sina kampanjaktiviteter, samt ägandeskap över all data från deras kampanjer. Ända sedan 2002 har Adform utvecklat teknik för att förstärka ”human/machine” samarbetet och leverera augumented intelligence med syfte att förbättra affärsresultaten för alla sina kunder runt om i världen.

För mer information, besök: www.adform.com

Detta meddelandes ursprungliga källspråkstext är den officiella versionen. Översättningar tillhandahålls endast som ett stöd och skall jämföras med källspråkstexten, vilken är den enda versionen av texten som har rättslig verkan.

För att se det här innehållet från cts.businesswire.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

Contact information

Presskontakt
Sarah Redman
sarah@adformpr.com

Om

Business Wire
Business Wire
24 Martin Lane
EC4R 0DR London

+44 20 7626 1982http://www.businesswire.com

Följ Business Wire

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Business Wire

Axelspace: Notice of Signing a Service contract for In-Orbit Demonstration with Pale Blue, Inc.22.12.2025 10:00:00 CET | Press Release

Axelspace Corporation (“Axelspace”), a leading microsatellite company committed to making “Space within Your Reach,” has entered into a service agreement with Pale Blue Inc. (“Pale Blue”), a company that develops, manufactures, and sells thrusters (engines) for small satellites, for an in-orbit demonstration, as detailed below. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251219321165/en/ Jun Asakawa, Co-founder & CEO of Pale Blue (left in photo) and Yuya Nakamura, President and CEO of Axelspace Axelspace provides AxelLiner Laboratory (AL Lab), a new service originating from the AxelLiner business that is specialized in in-orbit demonstration of space components. Under this contract, an in-orbit demonstration of a fast-start Hall thruster developed by Pale Blue is scheduled to be conducted in 2027. Nonetheless, conducting in-orbit demonstrations in a short period of time is known to be a significant challenge due to the in

Axelspace Signing Agreement on a Multi-Launch Arrangement and the Launch of New Satellites with Exolaunch22.12.2025 10:00:00 CET | Press Release

Axelspace Corporation (“Axelspace”), a leading microsatellite company committed to making “Space within Your Reach,” is pleased to announce a multi-launch agreement (MLA) with Exolaunch, a global launch integrator and leader in launch mission management, satellite integration and satellite deployment technologies. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20251219038364/en/ The Multi-Launch Agreement will accelerate the growth of Axelspace. In particular, one satellite scheduled for launch under the new Agreement will be used in the AxelLiner business’s in-orbit demonstration service, “AxelLiner Laboratory”. Exolaunch has already secured launches for eight (8) Axelspace’s satellites on the upcoming missions. Axelspace provides AxelLiner Laboratory (AL Lab), a new service originating from the AxelLiner business that is specialized in in-orbit demonstration of space components. Nonetheless, conducting in-orbit demonstration

Zambon Biotech Announces First Patient Dosed in Phase 3b ADIP Clinical Study of IPX203 in Parkinson’s Disease22.12.2025 10:00:00 CET | Press Release

Zambon Biotech, a specialized biotech company part of the Zambon group that aims to build a scientifically robust and commercially viable portfolio of innovative patient-oriented drugs through the scouting, acquisition, licensing and development of new molecules, today announced that the first participant with advanced Parkinson’s disease has been enrolled in the European Phase 3b ADIP (IPX203 in Advanced Parkinson’s disease) study, which is planned to evaluate the efficacy and safety of IPX203 versus immediate-release (IR) levodopa/carbidopa (LD/CD) in a regimen which has not yet been the focus of a Phase 3 trial. IPX203 is a novel, oral modified-release formulation of LD/CD designed for the treatment of Parkinson’s disease, the fastest growing neurological condition in the world according to the World Health Organization1. IPX203 contains immediate-release granules and extended-release beads, providing both a rapid onset of action and a longer duration of benefit, sustaining the levo

Pimicotinib Approved as Systemic Treatment in China for Tenosynovial Giant Cell Tumor22.12.2025 09:00:00 CET | Press Release

Merck, a leading science and technology company, announced today that following Priority Review, the China National Medical Products Administration (NMPA) has approved pimicotinib for the treatment of adult patients with symptomatic tenosynovial giant cell tumor (TGCT) for which surgical resection will potentially cause functional limitation or relatively severe morbidity. Pimicotinib, a colony stimulating factor-1 receptor (CSF-1R) inhibitor developed by Abbisko Therapeutics Co., Ltd., Shanghai, China, is the first Chemical Drug Class 1 approved in China for the treatment of TGCT. “We are continuing to deliver on our commitment to improving the lives of patients with rare tumors with this first-in-the-world regulatory approval of pimicotinib,” said Danny Bar-Zohar, CEO Healthcare and Member of the Executive Board of Merck. “This approval is a significant step forward in further strengthening our leadership in rare tumors, while offering patients the opportunity to change the course of

Incyte Japan Announces Approval of Minjuvi ® (tafasitamab) in Combination with Rituximab and Lenalidomide for the Treatment of Relapsed or Refractory Follicular Lymphoma22.12.2025 08:44:00 CET | Press Release

Incyte Biosciences Japan G.K. today announced approval from Japan's Ministry of Health, Labour and Welfare (MHLW) for Minjuvi® (tafasitamab) in combination with rituximab and lenalidomide for adult patients with relapsed or refractory follicular lymphoma (2L+ FL). “Today's approval of Minjuvi in combination with rituximab and lenalidomide marks a significant milestone as the first dual-targeted CD19 and CD20 immunotherapy combination for relapsed or refractory FL in Japan,” said Yasuyuki Ishida, General Manager, Incyte Biosciences Japan. “By improving progression-free survival, Minjuvi offers a chemotherapy-free option for eligible patients with relapsed or refractory disease. This approval underscores our commitment to bridging critical treatment gaps to patients and families affected by this challenging disease in Japan.” The approval is based on the pivotal Phase 3 inMIND trial, which enrolled 654 adult patients, including patients based in Japan. The study demonstrated that Minjuvi

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye