Spendrups Bryggeri AB

The Naia Initiative ger sig in i MMA – signar Fannie Redman som ny ambassadör

Dela
Svenska funktionsdrycken The Naia Initiative presenterar det svenska MMA-hoppet Fannie Redman som nya ambassadör.

- Vi är både glada och stolta över att få presentera Fannie som vår nya ambassadör, hon representer allt det vi på the Naia Initiative står för; en stenhård mma-fighter, med ambitionen och dedikation att sätta och nå högt uppsatta mål, samtidigt som hon hjälper folk till hälsosammare liv, säger Anna-Stina Hallberg, marknadschef på Spendrups.

Fannie, 35, gick sin första professionella MMA-match i slutet av 2018 men har varit verksam inom kampsport i över 25 år, med bland annat SM-guld i Judo och Brasiliansk Jiu Jutsu samt ett EM-guld i amatör-MMA i bagaget. Utanför buren jobbar hon också som hälsocoach, personlig tränare och kostrådgivare.

- Det känns superbra att inleda det här samarbetet med the Naia Initiative! Jag älskar deras produkter  samtidigt som jag verkligen uppskattar och ställer mig bakom deras syn på träning. Inte så mycket fokus på ytliga resultat för andras skull, utan snarare på att bygga styrka inifrån, för ens egen skull, säger Fannie Redman.

Utöver att träna inför kommande matcher så håller Fannie även på med ett sidoprojekt tillsammans the Naia Initiative  som kommer ha premiär under våren.


För bildmaterial, vänligen besök:

https://www.dropbox.com/t/BGUKTcGttclrucNh  

För mer information, vänligen kontakta:
Anna-Stina Hallberg, marknadschef på Spendrups
E-mail: anna-stina.hallberg@spendrups.se
Telefon: 070-2029217
thenaiainitiative.se 

Om The Naia Initiative
The Naia Initiative är ett svenskt varumärke som tillverkar funktionsdrycker med noggrant utvalda ingredienser helt fria från animaliska tillsatser, konserveringsmedel och artificiella färgämnen. The Naia Initiative grundades 2019.

Nyckelord

Kontakter

Bilder

Länkar

Om

Spendrups Bryggeri AB
Spendrups Bryggeri AB
Sankt Eriksgatan 121
11343 Stockholm

08-672 77 00http://spendrups.se

Spendrups är ett svenskt familjebryggeri som förenar starka traditioner med nytänkande. Bryggeriet grundades 1897 i Grängesberg och drivs av familjen Spendrup i fjärde generationen. Vi finns på ett antal orter i Sverige med huvudkontor i Vårby utanför Stockholm och produktion i Grängesberg, Hällefors och Visby. För oss står alltid hantverket och dryckesupplevelsen i fokus. I vårt breda sortiment finns varumärken som Mariestads, Norrlands Guld, Heineken, Loka, Schweppes, Briska och vinproducenter som Cono Sur, Gallo och Boschendal. Spendrups har 1 100 medarbetare och omsätter cirka 4 MDKR årligen. I Spendrupskoncernen ingår dotterbolagen Spring Wine & Spirits, Gotlands Bryggeri, Omaka, BIBAB och Hellefors Bryggeri. Våra anläggningar är certifierade enligt internationella standarderna ISO 14001 och FSSC 22000 avseende miljö respektive kvalitet och livsmedelssäkerhet. | spendrups.se

 

Följ Spendrups Bryggeri AB

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Spendrups Bryggeri AB

Magic Rock Saucery 3,9% 33 cl burk återkallas22.10.2025 16:14:36 CEST | Pressmeddelande

Spendrups återkallar Magic Rock Saucery 3,9 % burk 33 cl. Vi har fått in reklamationer på överjästa burkar vilket kan orsaka explosion och därmed skada. Vi återkallar därför produkten. Produkten har levererats till Systembolag över hela landet. Konsumenter som har köpt Magic Rock Saucery 3,9 % 33 cl burk ombedes kontakta Spendrups Konsumentkontakt. Konsumenter uppmanas att hantera produkten med försiktighet. Vi tar händelsen på största allvar och har i dialog med tillverkaren inlett en utredning för att vidta åtgärder för att liknande inte ska inträffa framöver samt beklagar det inträffade.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye