Adlibris största varumärkessatsning någonsin.

Dela

Adlibris har lanserat en ny nordisk kampanj, "Hitta din nästa läsupplevelse", som är en del av ett omfattande varumärkesarbete utfört under 2021. Kampanjen syftar till att inspirera kunder att upptäcka nya berättelser och representerar en förändring i företagets marknadsföringsstrategi, med en ny kombination av emotionella och rationella budskap.

Detta kommer efter att undersökningar visat att kunderna önskar inspiration, smidiga leveranser, attraktiva priser och bra kampanjer. Kampanjen, den största varumärkessatsningen i Adlibris historia, kommer att synas i diverse kanaler inklusive tv, YouTube, sociala medier och printannonser i Sverige, Norge och Finland.

Läs hela pressmeddelandet!

Följ Adlibris

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Adlibris

Bokåret 2025 – böckerna som sålde mest under 202512.12.2025 08:00:05 CET | Pressmeddelande

Året börjar gå mot sitt slut och med det stängs bokkapitlet för 2025. När vi bläddrar igenom bokåret ser vi att en expedition från 1897 fångar svenskarnas nyfikenhet, och att klassiker åter väcks till liv genom nya målgrupper. Efterfrågan på verktyg för personlig utveckling har fått uppsving och flera trender på sociala medier speglas på topplistorna. Adlibris har samlat årets boktrender och de titlar som sålt bäst i Sverige under året.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye