Adlibris starkaste varumärke i bokbranschen

Dela

I Evimetrix varumärkesundersökning, Swedish Brand Award, har Adlibris utsetts till vinnare, baserat på omdömen från 1256 individer om totalt 6 varumärken. Priset grundar sig på måtten Nöjd Kund Index (NKI) och kännedom, som jämförs för att ge ett rättvist resultat oavsett varumärkets storlek.

Peter Wissing från Evimetrix påpekar att kunderna värdesätter bra kundservice, ett brett sortiment av ljudböcker, snabba leveranser och låga priser. Sofia Söderqvist, CMO på Adlibris, uttrycker glädje över priset och menar att det reflekterar företagets framgångsrika arbete med kundinsikter, marknadsföring och kommunikation de senaste åren.

Läs hela pressmeddelandet!

Följ Adlibris

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Adlibris

Bokåret 2025 – böckerna som sålde mest under 202512.12.2025 08:00:05 CET | Pressmeddelande

Året börjar gå mot sitt slut och med det stängs bokkapitlet för 2025. När vi bläddrar igenom bokåret ser vi att en expedition från 1897 fångar svenskarnas nyfikenhet, och att klassiker åter väcks till liv genom nya målgrupper. Efterfrågan på verktyg för personlig utveckling har fått uppsving och flera trender på sociala medier speglas på topplistorna. Adlibris har samlat årets boktrender och de titlar som sålt bäst i Sverige under året.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye