Fröken Snusk

Fröken Snusk och Gozzi ger två konserter på Hamburger Börs  den 29 November.
tid 18.00 för under 18 år tid:18 år och uppåt  22.00

Fröken Snusk och Rasmus Gozzi  är Sveriges mest spelade artister med superhits som ”Rid mig som en dalahäst", ”Warra warra” och "strypsex i ditt garage" där de har ett flertal hits på Svenska topplistan. Med över 500 miljoner streams, 4 Platina och 17 guld skivor lovas en fullsatt klubb med en helt galen show och ännu mer galen efterfest tillsammans med Rasmus Gozzi on tour och Fröken snusk!

Gudrun Hauksdottir
Hamburger Börs
0708- 456 457
gudrun.hauksdottir@hamburgerbors.se

Positivt rörelseresultat för första kvartalet3.5.2024 09:39:59 CEST | Pressmeddelande

Vi inleder 2024 enligt förväntningarna med ett positivt rörelseresultat. Vår starka produktionsportfölj inom teater och musikal fortsätter att gå mycket bra och inleder året starkt samtidigt som våra eventbolag under kvartalet genomfört flertalet större projekt och presterar fortsatt ett mycket fint resultat. Parallellt har vi lanserat vårt egenutvecklade koncept SLiCE som hade premiär i Göteborg den 8 mars. Våra affärsområden som verkar inom restaurangsegmentet märker däremot av konjunkturläget med lägre beläggning och ökat kostnadsläge.