Club Callas

Maria Callas skulle ha fyllt 100 år denna helg.

Maria Callas skulle fyllt 100 år denna helg. Henne firar vi alltid men lite extra denna gång.

Hamburger Börs hälsar dig välkommen till Club Callas! Sveriges första nattklubb för såväl frälsta som nyfikna operaälskare.

Efter ett väldigt lyckad premiär så kör vi igen söndagen den 3 december
Har du någon gång drömt om att sjunga din favoritaria ur en opera? Då har du chansen i ”aria-baren”. Har du fantiserat om att träffa operasångare och andra fans, kanske rentutav din opera-idol under avslappnade former? Höga trösklar blir låga på Club Callas. Umgås över ett glas cava till din favoritmusik av Puccini och Verdi.

Här får du både uppleva liveframträdanden av fantastiska operaartister men även andra artister bjuda på sin första aria. Allt detta i Hamburger Börs klassiska lokaler. Var med och skapa Stockholms mest spännande och intressanta mötesplats tillsammans med oss.

På söndagar under hösten från kl. 18.00 till sent slår Nya Hamburger Börs upp portarna för Club Callas.

Välkomna!

Vad: Opera Klubb
När: Söndagen den 3 december
Tid: 18 - sent
Dj: DJ Bildt
Livemusik: Emilia Feldt- sopran Kalle Leander
Samuel Skönberg, pianist
och så två hemliga gäster som inte är operasångare, men tar sig an en operalåt.
Entre: 120,- vid entren

Gudrun Hauksdottir

Positivt rörelseresultat för första kvartalet3.5.2024 09:39:59 CEST | Pressmeddelande

Vi inleder 2024 enligt förväntningarna med ett positivt rörelseresultat. Vår starka produktionsportfölj inom teater och musikal fortsätter att gå mycket bra och inleder året starkt samtidigt som våra eventbolag under kvartalet genomfört flertalet större projekt och presterar fortsatt ett mycket fint resultat. Parallellt har vi lanserat vårt egenutvecklade koncept SLiCE som hade premiär i Göteborg den 8 mars. Våra affärsområden som verkar inom restaurangsegmentet märker däremot av konjunkturläget med lägre beläggning och ökat kostnadsläge.