Techno Tuesday STHM

Tisdagstechno  i världsklass

Techno Tuesday arrangeras i Amsterdam och tidigare i Malmö och nu är det dags för Stockholm att se fram emot tisdagarna. Bakom satsningen står Calle Dernulf och Nya Hamburger Börs. Calle Dernulf driver bl.a. Department Festival och klubben KRETS.

Starta veckan med några av landets svängigaste dj’s. Techno Tuesday Sthlm är en plats för alla som älskar den råa kraften i techno och framförallt älskar att dansa.

Stig in i en värld av snabba rytmer och elektrisk energi, där tisdagkvällarna förvandlas till en oemotståndlig oas för älskare av techno. Joel Mull och Lego är kvällens djs

DATUM:

5 december 20.00 - 01.00

Gudrun Hauksdottir
Hamburger Börs
gudrun.hauksdotiir@hamburgerbors.se

Positivt rörelseresultat för första kvartalet3.5.2024 09:39:59 CEST | Pressmeddelande

Vi inleder 2024 enligt förväntningarna med ett positivt rörelseresultat. Vår starka produktionsportfölj inom teater och musikal fortsätter att gå mycket bra och inleder året starkt samtidigt som våra eventbolag under kvartalet genomfört flertalet större projekt och presterar fortsatt ett mycket fint resultat. Parallellt har vi lanserat vårt egenutvecklade koncept SLiCE som hade premiär i Göteborg den 8 mars. Våra affärsområden som verkar inom restaurangsegmentet märker däremot av konjunkturläget med lägre beläggning och ökat kostnadsläge.