Golden Hits blir ny spelplats för IT'S MF BINGO!
Anrika Golden Hits på Kungsgatan i Stockholm blir under tolv veckor Miss Ingas nya dekadenta lekplats när hen återupplivar sin succéshow It's MF Teatime.
Den kritikerrosade showen som redan har setts av över 45 000 personer gjorde att dragshowartisten fick epitetet ”Sveriges svar på Ricky Gervais” av Rix Morronzoo!
Med nyskapat material i kreativt samarbete med Golden Hits är Miss Inga tillbaka större, bättre och roligare än någonsin.
G O L D E N H I T S - P A R T O F M O M E N T G R O U P
Förvänta dig dagsfest i nattklubbsmiljö, storslaget shownummer med några av husets fantastiska artister, hämningslös snabb standup, grym musik, conga-tåg samt givetvis flera omgångar av nervkittlande bingospel.
Vågar du skrika Bingo får du dela rampljuset med Miss Inga en stund. Med största säkerhet får du en roast, men det kan helt klart vara värt det! Episka bingopriser för tusentals kronor tävlas ut.
Grym musik spelas både före, under och efter showen av legendariska DJ CK!
IT'S MF BINGO! har premiär lördag den 3 februari. Läs mer här.
It's MF Bingo! är en kritikerrosad publiksuccé ledd av en av Sveriges största dragshowartister Miss Inga. Jessika Gedin utbrast ”Vilt, roligt och sexigt” i radioprogrammet Spanarna (P1) och Aftonbladet konstaterade att ”Miss Inga har gjort Bingo hett igen", tidningen hade rätt. Showen har setts av över 40 000 människor under fem säsonger på Södra teatern samt gjort en festivalturné kring Sverige där man bland annat gästade Storsjöyran, Kungsträdgården och Way Out West. ”Le grand finale” skedde i ett fullsatt Globen och Annexet!
Miss Inga”, en av Sveriges mest kända dragqueens och nattklubbsdrottningar som varit nominerad och vunnit otaliga priser för sitt arbete. Hen slog igenom som fotomodell och jobbade under 00-talet som kvinnlig toppmodell för bland annat Jean Paul Gaultier och Ralph Lauren som plåtades ihop med ikoniska modellerna Naomi Campbell och Kate Moss.
Miss Inga har varit programledare för TV4 Gruppen men även lett bland annat Miss Sweden och programmet Sweden VS Finland med Linda Lampenius i grannlandet Finland.
Hen har även lånat ut sitt namn och designat Cavan True Colors. 1 krona går till välgörenhet. Hittills har Regnbågsfonden fått in 2,6 miljoner kronor från försäljningen.
Nyckelord
Kontakter
Josephine CharpentierPresskontaktGolden Hits
Tel:+46 735000940josephine@heysocial.seBilder
Länkar
Följ Moment Group
Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.
Senaste pressmeddelandena från Moment Group
Positivt rörelseresultat för första kvartalet3.5.2024 09:39:59 CEST | Pressmeddelande
Vi inleder 2024 enligt förväntningarna med ett positivt rörelseresultat. Vår starka produktionsportfölj inom teater och musikal fortsätter att gå mycket bra och inleder året starkt samtidigt som våra eventbolag under kvartalet genomfört flertalet större projekt och presterar fortsatt ett mycket fint resultat. Parallellt har vi lanserat vårt egenutvecklade koncept SLiCE som hade premiär i Göteborg den 8 mars. Våra affärsområden som verkar inom restaurangsegmentet märker däremot av konjunkturläget med lägre beläggning och ökat kostnadsläge.
Pop-Tastic! En explosiv ny show på Golden Hits med stjärnproducenten Tess Merkel och popikonen Martin Rolinski24.4.2024 14:57:09 CEST | Pressmeddelande
Den 22 augusti är det dags för en sensationell premiär på Golden Hits med den sprakande nya showen, Pop-Tastic! Efter den enorma framgången med förra årets "A Blast From The Past" är det nu dags för ännu en oförglömlig upplevelse som kommer att få publiken att dansa ända fram till nästa sommar.
Årsredovisningen för 2023 publicerad19.4.2024 09:02:46 CEST | Pressmeddelande
Nu har Årsredovisningen för 2023 publicerats.
Moment Group med fokus på hållbarhet10.4.2024 16:37:13 CEST | Pressmeddelande
Som en av de ledande aktörerna inom upplevelseindustrin har Moment Group ett stort ansvar i att driva på utvecklingen inom hållbarhet och ställa krav där det finns möjlighet att påverka. En viktig del i detta är att ha en tydlig strategi som visar genuint engagemang i frågan, med konkreta mål och handlingar som ger resultat.
Högtryck på Korvfabrikören26.3.2024 09:00:00 CET | Pressmeddelande
Det råder ett enormt tryck på Vallarna, som i sommar byter frontfigur. In kliver Claes Malmberg. Över 30.000 personer köpte biljett när de släpptes. - Vi hade kunnat sålt 30.000 biljetter bara till premiären, säger producenten Janne Andersson.
I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.
Besök vårt pressrum