Tisdag 11.00: Truppen till inomhus-VM presenteras

Media hälsas härmed välkomna till en pressträff i hybridformat där förbundskapten Kajsa Bergqvist presenterar den svenska truppen till inomhus-VM i Glasgow 1-3 mars.

Vad: Förbundskapten Kajsa Bergqvist informerar om trupp och förhoppningar inför inomhus-VM i Glasgow.

Tid: Tisdag 20 februari klockan 11.00-12.00

Plats: Journalister kan delta digitalt, men det finns även möjlighet att vara med på plats på Svenska Friidrottsförbundets kansli, Heliosgatan 3 i Stockholm.

Anmälan: Den som önskar vara med på pressträffen anmäler sig genom att mejla till kommunikationsansvarige Mathias Karlsson, mathias.karlsson@friidrott.se
Ange i mejlet om du önskar delta digitalt eller på plats på vårt kansli.

Frågor: Mejla till Mathias Karlsson, mathias.karlsson@friidrott.se

Varmt välkomna!

Om Svensk Friidrott

Svensk Friidrotts uppgift är att främja, utveckla, organisera och administrera friidrotten i Sverige, samt att företräda den internationellt och ansvara för landslagets verksamhet. Svensk Friidrott står för en idrott som är för alla, där man agerar tillsammans. En idrott som är trovärdig och hälsosam, som bygger på glädje och trygghet. Läs mer på friidrott.se