Träffa stjärnorna inför Folksam GP-sommaren!

Pressinbjudan från Svenska Friidrottsförbundet: Det händer mycket inom svensk friidrott för tillfället! Måndagen den 3 juni, dagen efter Bauhausgalan och precis före avfärd till EM i Rom, bjuder vi in till en pressträff där sommarens Folksam GP-serie presenteras. På plats finns en rad svenska friidrottsstjärnor liksom förbundskapten Kajsa Bergqvist.

Vad: Pressträff med fokus på sommarens Folksam Grand Prix-tävlingar. Folksam Grand Prix-sommaren bjuder på tre högintressanta galor. Först ut är Sollentuna 16 juni och sedan följer i tur och ordning Karlstad 4 juli och Borås 21 augusti.

Medverkande: Landslagsstjärnorna Henrik Larsson, Julia Henriksson, Andreas Kramer, Hanna Hermansson, Yolanda Ngarambe, Maja Åskag och Jonathan Grahn samt förbundskapten Kajsa Bergqvist och representanter för de tre Folksam GP-galorna.

När: Klockan 11.00-14.00 måndagen den 3 juni. (Efter en gemensam del på cirka 30 minuter blir det tid för medias egna intervjuer.)

Var: Folksamhuset, Bohusgatan 14 i Stockholm.

I samband med träffen serveras lättare förtäring samt kaffe och dricka.

Anmälan: Vill du komma på träffen – mejla namn och företag/uppdragsgivare till kommunikation@friidrott.se. Ange även vilka du önskar intervjua.

Frågor? Ställ dem genom att mejla till kommunikation@friidrott.se

Varmt välkomna!