Moment Group

Wallmans Group arrangerar; “En kväll för barnen”, till förmån för Barncancerfonden

Dela

Efter förra årets välgörenhetsgala, ”En kväll för barnen” som arrangerades på Louis de Geer Konsert & Kongress i Norrköping är det nu säkerställt att det blir en ny version av välgörenhetsgalan. Den här gången på Hamburger Börs i Stockholm och med Wallmans Group som ny huvudman.  Den 19 september är det dags.

Det kommer bli en kväll där syftet är att belysa och informera i det viktiga ämnet barn och cancer samtidigt som vi tillsammans samlar in pengar för att bidra till den livsviktiga barncancerforskningen. Program och underhållning för kvällen kommer att presenteras inom kort. Missa inte den här kvällen!

Det är viktigt för oss att vara ett företag som tar ett samhällsansvar. När den här möjligheten presenterades till oss så kände jag bara att det här måste vi vara med på. Vi är experter på att skapa upplevelser och att då få göra ett event som bidrar till Barncancerfondens arbete för ökad överlevnad och förbättrad livskvalitet för drabbade barn och familjer känns helt rätt i hjärtat, säger Caroline John-Charles, försäljningschef för Wallmans Group Sverige”

”Det är fantastiskt att Wallmans Group går in som huvudman för denna fina välgörenhetsgala till förmån för Barncancerfonden. Vi är otroligt tacksamma för det engagemang som finns för att bidra till att barncancerforskningen går framåt och att alla barn och familjer får rätt stöd, och ser fram emot en härlig kväll tillsammans i september, säger Magnus Sjödin, partneransvarig på Barncancerfonden.”

Biljetter finns att köpa för 1495 kr vilket inkluderar entrébiljett och trerättersmiddag. 

Av biljettpriset går 1000 kr per biljett direkt till Barncancerfondens arbete.

Stort tack för att du hjälper oss i kampen mot barncancer!


För mer information samt biljetter besök:
https://showtic.se/forestallningar/en-kvall-for-barnen 

Om Hamburger Börs

Anrika Hamburger Börs mitt i Stockholm City har plats för över 1000 gäster på två våningsplan.
Börsen – som den vanligtvis kallas – är klassisk mark för såväl svenska som internationella storstjärnor. Det sägs att det var på Hamburger Börs som glasmästarsillen en gång såg dagens ljus, när en glasmästare överlät sin hustrus hemliga recept till köksmästaren. Kanske är det sant, kanske inte, men än idag samlas människor här för att äta, roa sig och konferera i lokaler som rymmer både scen och vackra Oscarianska baren.

Om Barncancerfonden 

Barncancerfondens mål är att bekämpa barncancer, så att varje drabbat barn ska överleva och leva ett gott liv. Barncancerfonden finansierar forskning som möjliggör effektivare och mer skonsamma behandlingar som är elakare mot cancern men snällare mot barnen, samt erbjuder stöd för drabbade familjer och barncanceröverlevare i hela landet. Tillsammans arbetar riksförbund och lokala föreningar för att bidra till en positiv utveckling inom alla områden som rör barncancer.
För mer information, vänligen besök: www.barncancerfonden.se

Nyckelord

Kontakter

Bilder

Foto: Sofia Sabel
Foto: Sofia Sabel
Ladda ned bild

Följ Moment Group

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Moment Group

Julien Magic kommer till Hamburger Börs - en av Sveriges största magiker genom tiderna13.6.2024 09:00:00 CEST | Pressmeddelande

Julien Dauphin, med shownamnet Julien Magic, är den omtalade och prisade magikern som gjort internationell succé. Med miljontals följare på sociala medier och miljarder visningar årligen, fascinerar han sin publik med osannolika illusioner. Den 15 november kliver pionjären, som tog magin från gatan till scenen, in på Hamburger Börs med sin nya magiska föreställning, Julien Magic – The show.

Positivt rörelseresultat för första kvartalet3.5.2024 09:39:59 CEST | Pressmeddelande

Vi inleder 2024 enligt förväntningarna med ett positivt rörelseresultat. Vår starka produktionsportfölj inom teater och musikal fortsätter att gå mycket bra och inleder året starkt samtidigt som våra eventbolag under kvartalet genomfört flertalet större projekt och presterar fortsatt ett mycket fint resultat. Parallellt har vi lanserat vårt egenutvecklade koncept SLiCE som hade premiär i Göteborg den 8 mars. Våra affärsområden som verkar inom restaurangsegmentet märker däremot av konjunkturläget med lägre beläggning och ökat kostnadsläge.

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye