Succéshowen med Shirley Clamp tillbaka - denna gång på Hamburger Börs!

I höst kommer Shirley Clamp tillbaka med sin egna föreställning ”Nästan 20 år på scen om man avrundar uppåt” som gjorde stor succé hösten 2019 på Maximteatern i Stockholm och har hyllats av både kritiker och publik.

Föreställningen är skriven av Shirley själv tillsammans med William Spetz som även står för regi.

”Nästan 20 år på scen om man avrundar uppåt” är showen Shirley alltid velat göra men aldrig vågat.

Föreställningen är en berättelse om en människa med en stor röst och en svajig självkänsla, som efter att blivit bortvald av sin pappa ger sig in i en bransch som går ut på att bli vald. Shirley spelar rollen som sig själv och bjuder på sång i världsklass, humor och musik tillsammans med sitt femmannaband.

Nypremiär på Hamburger Börs den 3 oktober 2024.

Biljetter via: showtic.se

Spelar under oktober 2024.

Föreställningen är 2 timmar och 20 minuter lång inklusive 20 minuters paus.

Manus: Shirley Clamp & William Spetz
Regi: William Spetz

Medverkande:

Shirley Clamp

Kapellmästare & piano- Joakim Niehoff

Trummor- Fredrik Österlund

Gitarr - Jan Carlsson

Bas & Sång- Mathias Garnås

Kör - Petra Garnås

Producent: Agneta Villman

Projektledare: Viktoria Ersmark och Johanna Irving

Marknad och PR: Hamburger Börs

En produktion av Villman Produktion i samarbete med Hamburger Börs.

Julien Magic kommer till Hamburger Börs - en av Sveriges största magiker genom tiderna13.6.2024 09:00:00 CEST | Pressmeddelande

Julien Dauphin, med shownamnet Julien Magic, är den omtalade och prisade magikern som gjort internationell succé. Med miljontals följare på sociala medier och miljarder visningar årligen, fascinerar han sin publik med osannolika illusioner. Den 15 november kliver pionjären, som tog magin från gatan till scenen, in på Hamburger Börs med sin nya magiska föreställning, Julien Magic – The show.

Positivt rörelseresultat för första kvartalet3.5.2024 09:39:59 CEST | Pressmeddelande

Vi inleder 2024 enligt förväntningarna med ett positivt rörelseresultat. Vår starka produktionsportfölj inom teater och musikal fortsätter att gå mycket bra och inleder året starkt samtidigt som våra eventbolag under kvartalet genomfört flertalet större projekt och presterar fortsatt ett mycket fint resultat. Parallellt har vi lanserat vårt egenutvecklade koncept SLiCE som hade premiär i Göteborg den 8 mars. Våra affärsområden som verkar inom restaurangsegmentet märker däremot av konjunkturläget med lägre beläggning och ökat kostnadsläge.