Med TSS till Turkiet - ett av de mest populära studie-resmålen globalt

Unique ancient ruins and extensive beaches by the glittering sea, picturesque old towns and great hospitality: Turkey offers all this and much more. On almost every trip, the customer also stands at the harbor in the old town of Antalya and enjoys a panoramic view of the Taurus Mountains and the Mediterranean.

Unika antika ruiner och vidsträckta stränder vid det glittrande havet, pittoreska gamla städer och stor gästfrihet: Allt detta och mycket mer erbjuder Turkiet. Ett verkligen underbart resmål. Och från början en av de viktigaste pelarna i TSS Travel Service Scandinavia breda studieresa-portfolio.

Spektakulära höjdpunkter och ett förstklassigt pris-prestandaförhållande bidrar till att efterfrågan på Turkiet-resor hos TSS ökar kraftigt efter corona-krisen. Redan mer än en halv miljon TSS-kunder har kunnat spendera härliga semesterdagar med studieresaarrangören där. TSS-gästerna strövar genom en fantastisk natur och beundrar den extraordinära kulturella mångfalden. De övernattar på utvalda stjärnhotell med bästa komfort - ofta med egen strand vid de exklusiva gratis förlängningarna.

Anledningen till att TSS kan glädjas åt den högsta kundnöjdheten i Turkiet beror också på det professionella reseledarteamet. För de är verkliga landkännare med mycket hjärta och förstånd. Det passar perfekt med TSS - en av Europas största studieresaarrangörer. Det finns mycket beröm - till exempel från professor Nevzat Cevik, en av de mest kända utgrävningsledarna för antika platser i landet: "Tack för att ni gör våra välbevarade historiska skatter, våra fantastiska landskap och vår fascinerande historia tillgänglig för en bred, intresserad bildningsskikt!"

De nu bokningsbara Turkiet-resorna i TSS-sortimentet bekräftar expertens ord: Så under den 15-dagars Kappadokien 5-stjärniga resan upplever gästen inte bara de otroliga älvkaminerna i Munkdalen - ett UNESCO-världsarv. TSS-turister kan också se fram emot Antalya, denna livliga pärla vid Medelhavet. TSS-resenärer väntar på labyrinten av underjordiska städer - och naturligtvis klostret med de dansande dervisherna. På en tvåveckors exklusiv Lykien-resa går TSS-gästerna förvånade genom Efesos, en av de viktigaste ruinplatserna i världen. De ser de unika kalkstensterrasserna i Pamukkale liksom Artemistemplet - ett av de sju underverken i antiken.

Inom ramen för en Istanbul & Egeiska kombination med badförlängning utforskar TSS-resenärer världsmetropolen Istanbul vid Bosporus. De ser fram emot den oförglömliga synen av den berömda Hagia Sofia, njuter av UNESCO-världsarvet i den historiska gamla staden, förundras över Topkapi-palatset - den underbara regeringsplatsen för de osmanska sultanerna.

e-post: info@tss-travel.se

Följ news aktuell GmbH

Senaste pressmeddelandena från news aktuell GmbH

Revolutionary Partnership Announced: How Wandarra and PAPACKS® Aim to Turn the Tide on Plastic Waste in Australia10.7.2024 09:10:00 CEST | Press release