Nytt butikskoncept när Adlibris öppnar i Uppsala

Den 2 september öppnar Adlibris nya butik på Stora Torget med ett nytt butikskoncept som bjuder in till läsning, lärande och kreativitet. Lagom till kursstart erbjuds dessutom ett stort sortiment av kurslitteratur till mycket konkurrenskraftiga priser. Under öppningsveckan kommer kunderna kunna ta del av flera specialerbjudanden.

Den 2 september slår portarna upp till Adlibris nya butik i Uppsala.

Vår personal är det viktigaste vi har och för att guida våra kunder rätt och skapa en inbjudande känsla, lägger vi stor vikt vid personalens kunskap och expertis inom böcker, spel och kreativitet. Därför låter vi personalens tips ta för sig mycket i butiksupplevelsen som helhet, säger Cecilia Held, affärsområdeschef Adlibris Retail.

Läs hela pressmeddelandet här: https://www.adlibris.com/sv/pressmeddelanden/adlibris-oppnar-uppsala

Den 2 september slår portarna upp till Adlibris nya butik i Uppsala.

Följ Adlibris

Senaste pressmeddelandena från Adlibris