Celsius Sweden AB

CELSIUS® släpper nostalgi på burk – lanserar CELSIUS® RETRO VIBE™

Dela

En smak av nostalgi, en känsla av slushie och energi beskriver bäst den nya limited edition-smaken CELSIUS® RETRO VIBE™. Den nya smaken ger dig en uppfriskande flashback till en tid då spellistor brändes på skiva och rollerblades dominerade gatorna.

CELSIUS® RETRO VIBE™ bjuder på en unik smakupplevelse med en svalkande sorbet-slush-känsla av hallon, apelsin och lime, designad för att väcka gamla minnen till liv samtidigt som den ger dig energin att skapa nya. Drycken lanseras exklusivt på Pressbyrån och 7-Eleven under vecka 31 till 33, innan den når samtliga butiker i vecka 34.

– Retro Vibe är vår hyllning till de goda tiderna och känslan av att leva i stunden. Det är en smak som både väcker härliga minnen och inspirerar till att skapa nya, oförglömliga ögonblick. Vi är väldigt glada över att kunna bjuda vårt community på denna nostalgiska energiboost, säger Magnus Hammarskjöld, Marketing Director - Nordics, Celsius.

Lanseringen av CELSIUS® RETRO VIBE™ firas stort över hela Sverige med maxad energi, roliga event och härliga överraskningar. Hos Pressbyrån och 7-Eleven väntar inte bara exklusiva smakprov, utan också chans att vinna specialdesignad Retro Vibe-merch och andra nostalgiska priser. Håll utkik efter dina favorit-influencers som tar med dig på en tidsresa tillbaka till känslan du älskar, och gör dig redo att fånga ögonblicken du inte vill missa!

Precis som övriga drycker i CELSIUS®-sortimentet är Retro Vibe sockerfri, lätt kolsyrad och berikad med vitaminer och koffein – perfekt för dig som lever ett aktivt liv och vill hålla energin på topp.

Nyckelord

Kontakter

Bilder

Följ Celsius Sweden AB

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Celsius Sweden AB

CELSIUS® inleder partnerskap med LifeLab – satsar på hybridträning i Stockholm15.12.2025 16:43:19 CET | Pressmeddelande

Stockholm, 15 december 2025 – CELSIUS inleder ett nytt partnerskap med LifeLab med ambitionen att stärka träningsupplevelsen och bidra till en mer motiverande miljö för människor med en aktiv livsstil. Genom samarbetet kliver CELSIUS in som officiell dryckespartner till LifeLab, som driver Nordens första HYROX Performance Center och på kort tid etablerat sig som en aktör inom hybridträning. Samarbetet tar plats i LifeLabs 1200 kvadratmeter stora anläggning i centrala Stockholm, där HYROX, hybridträning och avancerade tester som VO2 Max, laktattröskel och Motion Metric kombineras. Med partnerskapet kommer CELSIUS att bidra med en dryckesupplevelse som är anpassad för en modern träningskultur där gemenskap, nyfikenhet och utveckling står i fokus, kompletterad av uppfriskande smaker. – LifeLab representerar en modern och datadriven träningskultur där motivation, gemenskap och utveckling är centralt. Det är precis den typen av sammanhang där CELSIUS vill finnas. Vi vill vara med och skapa

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye