Aleksandar Denic är ny verksamhetschef för Axcell i Skåne

Aleksandar Denic har en bakgrund som konsult inom VVS och driftchef inom förvaltning. Nu är han på plats i rollen som verksamhetschef för Axcell Fastighetspartner i Skåne.
Aleksandar Denic

– Jag lockades av Axcells långsiktiga tänk med kvalitet och professionellt bemötande i alla led.

Vad har du jobbat med tidigare?

– Jag är utbildad driftingenjör vid Lunds Tekniska Högskola. Jag har tidigare arbetat som konsult inom VVS, som förvaltare på Malmö Universitet och de senaste åren som driftchef inom fastighetsförvaltning på ISS Facility Services och Climat80 Gruppen.

Vilka erfarenheter kommer du ha nytta av här?

– Framför allt min erfarenhet inom ledarskap och med personalfrågor, men också mitt kontaktnät. Jag har alltid jobbat långsiktigt och har goda kontakter i branschen.

Vad blir ditt fokus framöver?

– Jag ska jobba för att bygga långsiktiga relationer med kunder och medarbetare. Målet är att fortsätta växa på ett stabilt och planerat sätt. Vi ska stärka vår lagkänsla och yrkesstolthet och fortsätta att ta steg framåt i Skåne.

Vad gör du när du inte jobbar?

– Umgås med familj och vänner. Jag försöker hålla mig i form genom att träna crossfit några gånger i veckan. Jag tittar gärna på fotboll och Malmö FF ligger mig varmt om hjärtat.

Aleksandar Denic

Axcell Fastighetspartner är en heltäckande leverantör av tjänster inom fastighetsförvaltning. Vi levererar tjänster till kommersiella, offentliga och privata fastighetsägare samt bostadsrättsföreningar. Vi är personliga och nytänkande och vårt mål är alltid att skapa ett lönsamt fastighetsägande med nöjda hyresgäster för våra kunder. Axcell finns på ett 20-tal orter i södra Sverige samt i Luleå och Örnsköldsvik.