Björn Rundström blir tv- och audiochef på Dagens industri

Björn Rundström förstärker Dagens industris redaktion som tv- och audiochef.

Björn Rundström har de senaste 2,5 åren arbetat som nyhetschef på DiTV med Expressen TV som bas. I dag är DiTV en etablerad verksamhet inom Dagens industris verksamhet och Björn Rundströms uppgift blir att leda och utveckla verksamheten med Dagens industris redaktion som bas.

”Allt fler hittar till vårt material så det känns verkligen jätte inspirerande att få ta ett större ansvar för det gemensamma projektet."

Di TV fortsätter att vara ett samarbete mellan Dagens industri och Expressen TV även under 2020.

"Vi har under året framgångsrikt lanserat ett antal nya format och publikfavoriten Börsrådet fick göra comeback i ny kostym. Med den fina efterfrågan från både tittare och annonsörer hoppas vi kunna sjösätta ett par nya format även kommande år", säger Björn Rundström.

Björn Rundström