Clockworks rekryteringskonsult Sofi Centerman är bäst i branschen!

När Branschen.se utsåg Årets Rekryterare den 22 mars gick första pris till Clockworks Sofi Centerman. ”Det känns helt fantastiskt! Att alla ska bli extra nöjda är min främsta drivkraft och där jag finner min motivation för att leverera det lilla extra i varje rekryteringsprocess”, säger Sofi Centerman.

Vinnarna i elva olika kategorier utsågs igår kväll den 22 februari på Recruitment Awards på Nalen i Stockholm. I kategorin Årets Rekryterare var det Sofi Centerman som fängslade juryn.
– Jag får ofta feedback om att jag är otroligt engagerad och resonerande i alla mina kontaktytor. Jag har själv varit skolledare och vet att rätt person på rätt plats är A och O för att det ska fungera på sikt. Detta skapar ett förtroende både hos kunder och kandidater då de känner att jag bryr mig på riktigt och har god insikt i vad som krävs för att lyckas i sammanhanget, säger Sofi Centerman.

Juryn i kategorin Årets Rekryterare bestod av Arne Dahlberg, mångårig personalchef i företag som Continental, ISS och Coca-Cola, HR- och organisationskonsulten Eleonor Åslund och Patrik Hellberg, Utbildningsdirektör Academedia Vux.

Så löd juryns motivering:
"Vinnare som Årets Rekryterare har visat på att starkt engagemang, kvalitet och professionellt bemötande inte bara mot sina uppdragsgivare utan också på det sätt hen värnar om alla kandidater. Årets rekryterare levererar det lilla extra i varje rekryteringsprocess. Att det ger resultat! -  visas inte minst genom de återkommande kunder och före detta kandidater som återkommer till Årets Rekryterare."