Culvert city - där medborgarnas säkerhet är viktig

Livsmedelshandlarna har varit Culvert City i Los Angeles, Här är polisen kommunal för att man vill ha den nära, medborgarna kan varje månad se hur polisen gör sitt jobb via färsk statistik. Dessutom kan de fika med sin polis som har som mål att alltid komma inom två minuter efter att de fått in ett larm. Ett relativt populärt nöje i Kalifornien är att följa polisens arbete live via kameror av olika slag. Du kan abonnera på det och få ett sms varje gång en livesändning startar: https://www.nbclosangeles.com/on-air/as-seen-on/WATCH_-SoCal_s-Wildest-Police-Chases_Los-Angeles-297080651.html?fbclid=IwAR1JYOVynPK_N35vla8UsK6pdiwpW7MCoqIwH49bRyCu8X2X7Q-0phBNjyU