Jämtkraft

Framtidskraft avsnitt 20: Annika Viklund är Årets Kraftkvinna 2019

– Once you have seen, you can´t unsee. När du väl ser vilka olikheter som råder i samhället så kan du inte låta bli att agera, för hur ska vi kunna lyckas ställa om till en fossilfri framtid om vi inte använder 100 % av all kompetens som finns i samhället, frågar Annika retoriskt.
Annika Viklund

Den här gången vill vi varna känsliga lyssnare för stor smittorisk av Annikas engagemang för jämställdhetsfrågor. Lyssning av Framtiskrafts avsnitt nummer 20 sker på egen risk.

Lyssna i mobilen
Ladda ner en podcast-app för att lyssna på podcasten i din mobil. Vi finns bland annat på iTunesAcast och PodBean

Annika Viklund

Jämtkraft
Kyrkgatan 21
83125 Östersund

063-14 90 00https://www.jamtkraft.se

Jämtkraft erbjuder hållbara energilösningar utifrån vår verksamhet inom elhandel, elproduktion, elnät och fjärrvärme. Vi ägs av tre kommuner i Jämtland; Östersund, Krokom och Åre och vi säljer el i hela Norden, både till privat- och företagskunder. Den el vi producerar själva kommer till hundra procent från förnybara energikällor såsom sol, vind, vatten och skog.

Följ Jämtkraft

Senaste pressmeddelandena från Jämtkraft