Livesänd världspremiär av helt nya SEAT Leon

• Den 28 januari avslöjar SEAT den fjärde generationen av SEAT Leon.
  • Världspremiären livestreamas från kl. 19:00 på SEATs mediacenter.

Martorell, 24/01/2019. Världspremiären för helt nya SEAT Leon kommer att äga rum nästa tisdag, den 28 januari, i SEATs anläggning i Martorell. För alla som vill följa världspremiären online sänds den direkt på engelska från 19:00 på SEATs mediacenter.

Det finns möjlighet för mediebyråer att själva sända överföringen i sina egna kanaler via en inbäddad kod (se nedan).

Tidpunkt: Tisdag 28 januari, kl. 19:00

SEAT Media Center: www.seat-mediacenter.com

Inbäddad kod:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/MrHl3kRKmz0" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

SEAT först ut i Norden att sponsra Spotifys populära spellista ”Discover Weekly”4.3.2020 08:55:03 CETPressmeddelande

SEAT blir först i Norden att sponsra Spotifys Discover Weekly, spellistan som utformas efter varje individs personliga musikintresse Samarbetet är en del i SEATs musikstrategi och skapar en naturlig koppling mellan SEATs bilar och musik Södertälje, 4 mars 2020. SEAT blir första annonsör i Norden att sponsra den individuellt genererade spellistan Discover Weekly på Spotify, som är ett spännande upplägg som passar den målgrupp SEAT vänder sig till, yngre personer som är vana att aktivt ta egna beslut och gärna uttrycker sig individuellt. SEAT har en stor kärlek för musik och en uttalad musikstrategi. Märket har under flera år aktiverat sig på bred front inom området och bland annat varit partner till några av världens största musikfestivaler som Primavera Sound i Barcelona och Lollapaloza i Tyskland. Kopplingen mellan mobilitet och musik är både stark och naturlig och de flesta av SEATs bilmodeller kan utrustas med ljudsystemet Beats Audio, för en maximal musikupplevelse även i bilen. ”M