MyHeritage, den ledande globala tjänsten för att upptäcka ditt förflutna och stärka din framtid, har idag meddelat om lanseringen av färgåterställning för blekta färgfoton. Färgåterställningen återupplivar de autentiska färgerna i blekta foton med exceptionella resultat och utgör en stor förstärkning av MyHeritages avancerade serie av fotoverktyg.

Detta pressmeddelande använder multimedia. Se den fullständiga versionen här: https://www.businesswire.com/news/home/20210125005984/sv/

MyHeritage lanserar färgåterställningsfunktion för att få nytt liv i blekta färgfoton (Photo: Business Wire)

Färgåterställning är idealisk för gamla färgfoton från 1950- till 1990-talet, där kemin i pappersfoton som lagrats i album inte tål tidens prövningar och färgerna har bleknat eller blivit gulaktiga. Tekniken för färgåterställning licensierades uteslutande från DeOldify, skapad av djupinlärningsexperterna Jason Antic och Dana Kelley och integrerades i MyHeritage. Det återställer ett fotografis originalfärger exakt och skärper bilden under processen. Färgåterställning är ett kraftfullt nytt tillskott till MyHeritage In Color™, företagets främsta fotofunktion för färgläggning av svartvita foton, som också utvecklades av DeOldify och licensierades exklusivt av MyHeritage.

MyHeritage In Color™ och en annan AI-baserad funktion, MyHeritage Bildförbättrare, släpptes förra året och har använts av konsumenter mer än 20 miljoner gånger. Båda har blivit virala, fått höga hyllningar och har inspirerat en förnyad uppskattning av historiska foton bland konsumenter.

“År 2020 blev MyHeritage den bästa online-destinationen för färgläggning, förbättring och delning av historiska foton", säger Gilad Japhet, grundare och VD för MyHeritage. ”Tillägget av färgåterställningen till vår kraftfulla serie av fotofunktioner, ger den otroliga möjligheten att väcka fina barndomsminnen till liv och att dela de vackert återupplivade bilderna med vår familj och våra vänner. Det är så ljuvligt som nostalgi kan bli!”

"Vi är stolta över att vår banbrytande färgåterställningsmodell kommer att åtnjutas av samhället som en del av MyHeritage In Color™", säger Jason Antic och Dana Kelley, grundare av DeOldify. "Stora ansträngningar har gjorts för att skapa denna programvara, och vi kan inte tänka oss någon bättre partner för att föra ut den på marknaden än MyHeritage, ett företag som definieras av innovation och vars uppdrag är att göra släktforskning mer tillgänglig för människor över hela världen."

Integration in till MyHeritage-plattformen

Miljontals människor runt om i världen använder MyHeritage-plattformen för att upptäcka sin familjehistoria och digitalt bevara sina familjefoton. Med teknik i världsklass för färgläggning och förbättring av foton, och nu med tillägg av färgåterställning, erbjuder MyHeritage avancerade verktyg som ger nya perspektiv på familjens historia.

Färgåterställning finns på MyHeritage-plattformen på webben och i MyHeritages gratis mobilapp för iOS och Android. Mobilappen har en inbyggd skanner så att användare kan digitalisera familjebilder som är lagrade i fysiska album. När ett foto laddas upp till MyHeritage avgör systemet automatiskt om fotot är svartvitt (eller sepia) eller om det ursprungligen togs i färg. Foton som ursprungligen är svartvita kan färgläggas, och de som togs i färg kan få sina ursprungliga färger återställda. Färgåterställda foton kan enkelt delas med familj och vänner på Facebook, Twitter, WhatsApp och andra sociala medier. Att återställa färger ändrar inte fotot utan skapar en separat kopia på MyHeritage vid sidan av originalet.

MyHeritage In Color™ är en freemium-funktion på MyHeritage. Användare kan återställa färgerna i tio foton gratis, varefter fortsatt användning kräver ett abonnemang.

Om MyHeritage

MyHeritage är den ledande globala upptäcktsplattformen för att utforska familjehistoria. Med miljarder historiska poster och släktträdsprofiler, och med sofistikerade matchningsteknologier som fungerar över alla dess tillgångar, erbjuder MyHeritage användare att upptäcka sitt förflutna och stärka sin framtid. MyHeritage DNA lanserades 2016 och har blivit en av världens största DNA-databaser för konsumenter, med 4,7 miljoner kunder. Sedan 2020 är MyHeritage plattformen för världens bästa teknik för att förbättra och färglägga historiska foton. MyHeritage är det mest populära DNA-testet och den mest populära släktforskningstjänsten i Europa. www.myheritage.se

MyHeritage
Daphna Bossik
Country Manager Sweden
Email: daphna.bossik@myheritage.com
Phone: +972 523354380

Diligent to Become Largest Global GRC SaaS Company through Galvanize Acquisition24.2.2021 23:00:00 CETPress release

Diligent Corporation (“Diligent” or the “Company”), the modern governance company with a platform used by nearly 700,000 board directors and leaders, across 19,000 clients, today announced that it has signed an agreement to acquire Galvanize, a global leader in SaaS governance, risk, and compliance (GRC) software. Financial terms of the transaction were not disclosed. The Galvanize transaction follows Diligent’s planned acquisition of Steele Compliance Solutions, Inc. (“Steele”) a leader in ethics and compliance SaaS, which the Company signed in February 2021. Both transactions are expected to close in March. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20210224006109/en/ With the acquisition of Galvanize, Diligent will become the largest SaaS GRC provider. The combined solution with enrichment from Steele will enable an integrated GRC picture – from Audit, Risk, Information Security, Ethics and Compliance across the organiz

Partners Life Selects the FINEOS Platform for Claims24.2.2021 22:00:00 CETPress release

FINEOS Corporation (ASX:FCL), the market-leading provider of group and individual core systems for life, accident and health insurance, today announced that Partners Life, following a comprehensive market evaluation of Claims Management System vendors, has selected the FINEOS Platform for life insurance and medical claims. The Partners Life and FINEOS partnership will bring about changes focused on replacing existing claims systems and processes with a differentiated value proposition. This will bring key operational benefits such as efficient, integrated and automated workflow processes and accurate claims covering life, TPD, trauma, income protection and medical products. Speaking about the selection, Tracey Lonergan, Partners Life Chief Claims Officer said, “Claims service is at the core of Partners Life’s business and so when we looked for a credible provider it was important that the provider had the capability, experience and infrastructure to deliver and support a Claims Managem

Maastricht Univerisity Medical Center Commences Procedures24.2.2021 21:47:00 CETPress release

Imricor Medical Systems, Inc. (Company or Imricor) (ASX:IMR) the global leader in MRI-guided cardiac ablation products, is pleased to announce the Maastricht University Medical Centre+ (MUMC+) in the Netherlands has commenced procedures since the extended lockdowns across Europe precluded elective surgeries. The team at MUMC+ successfully performed two atrial flutter ablations yesterday. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20210224006030/en/ Dr. Marisevi Chaldoupi performing an atrial flutter ablation with Imricor's products at MUMC+ in a standard MRI suite equipped to function as an iCMR lab (Photo: Business Wire) Electrophysiologist, Dr. Marisevi Chaldoupi, MD PhD, commented: “Today in our ablation we realized that we were limited in the past, and now we can see what we are doing. While we have just started in iCMR, it is obvious to see the future of this technology and where it will take us and patient treatment.

Physicians’ Education Resource® Hosts the 38th Annual Miami Breast Cancer Conference® in Expanded, Interactive Virtual Meeting Format24.2.2021 19:12:00 CETPress release

As the leading go-to resource for continuing medical education (CME), Physicians’ Education Resource®, LLC, (PER®), has been committed to improving the care for patients with breast cancer by educating the treatment team for nearly four decades. This commitment is more than professional, but also deeply personal. This annual marquee CME conference has been family-led since the beginning and continues to incorporate that family spirit into 2021 in the virtual setting. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20210224005893/en/ Traditionally hosted as a live marquee meeting, this year’s 38th Annual Miami Breast Cancer Conference® has transformed into a live-broadcast virtual and interactive experience leveraging new online meeting technologies. This year, the conference is more than Miami, and will bring the educational experience directly to health care professionals online. For 37 years, the historic multidisciplinary Mi

HRH Prince Mohammed bin Salman Announces Soudah Development Company (SDC)24.2.2021 19:00:00 CETPress release

His Royal Highness Prince Mohammed bin Salman bin Abdulaziz Al Saud, Crown Prince, Deputy Prime Minister and Chairman of the Public Investment Fund (PIF), has announced the launch of Soudah Development Company (SDC) in the Asir region in Saudi Arabia. The new entity, fully owned by the Public Investment Fund (PIF), will lead the development of a luxury mountain destination with immersive cultural experiences and celebration of the natural assets empowering the local and national economies. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20210224005860/en/ HRH Prince Mohammed bin Salman announces Soudah Development Company (SDC) (Photo: AETOSWire) Launched to be a key driver of the Kingdom’s Vision 2030 ambitions, SDC will infuse USD 3 billioninto infrastructure and tourism projects, aimed at enhancing the visitor experience in Soudah and parts of Rijal Alma'a Governorate in the Asir region of Saudi Arabia. The planned developme