Ny centrumchef i MittiCity, Karlstad

27.2.2017 11:21 | Thon Property AB

Thon Property rekryterar Ann-Sophie Redfern från IKEA Karlstad till tjänsten som centrumchef för Mitt i City i Karlstad.

Thon Property har glädjen att meddela att Ann-Sophie Redfern har rekryterats till tjänsten som centrumchef för MittiCity, en galleria med 53 butiker och restauranger i Karlstad. Ann-Sophie tillträder tjänsten den 24 april. Hon kommer senast från IKEA Karlstad där hon idag jobbar som lokalt marknadsansvarig och driver kundklubben IKEA FAMILY.

— Vi är mycket glada att kunna hälsa Ann-Sophie välkommen till MittiCity. Vi tror att hennes gedigna erfarenhet från event- och marknadsföringssidan, samt långa erfarenhet av handelsfrågor lokalt och nationellt, kommer att ge Thon Property och MittiCity verktyg att möta nutidens frågor i Karlstad på ett jättebra sätt säger Jenny Ahlin, fastighetschef för Mitt i City.

Vid eventuella frågor, vänligen kontakta Jenny Ahlin på jenny.ahlin@olavthon.com.

Thon Property AB är en del av Olav Thon Gruppen som äger och förvaltar totalt 110 köpcentrum i Norge och i Sverige. Thon Property AB har i dag ansvaret för det Svenska egendomsbeståndet som än så länge består av tio köpcentrum och ett hotell.

Skriv in din e-postadress så får du ett mejl när vi har något nytt att berätta.