PÅMINNELSE: Pressinbjudan till Vänsterpartiets EU-valskonferens i Norrköping

Välkommen att ackreditera dig till Vänsterpartiets EU-valkonferens i Norrköping den 16-17 februari.

Där kommer ett 70-tal ombud från hela landet sätta listan för EU-valet och besluta om den valplattform som ska vägleda Vänsterpartiet inför valet i maj.

Valkonferensen kommer att hållas i Louis De Geer Konsert och Kongress, Dalsgatan 16 i Norrköping.

Konferensen startar lördag den16/2 kl 13.00 och slutar söndagen den 17/2 kl 15.00.

Anmäl dig här för ackreditering till konferensen: https://www.vansterpartiet.se/eu-val-2019/pressackreditering/

Marie Antman
Kommunikationschef Vänsterpartiet
marie.antman@riksdagen.se