Pressträff med Elisabeth Svantesson

I dag, måndagen den 27 juni, håller Moderaternas ekonomiskpolitiska talesperson, Elisabeth Svantesson, pressträff för att presentera nyhet kopplat till hushållsekonomi.

Tid och plats:
Tid: 14.00
Plats: Riksdagens presscenter

Elisabeth Svantesson besöker Kungälv, Stenungsund och Uddevalla10.8.2022 14:33:36 CEST | Pressmeddelande

I morgon, torsdagen den 11 augusti, besöker Elisabeth Svantesson, vice partiledare och ekonomiskpolitisk talesperson för Moderaterna, Kungälv, Stenungsund och Uddevalla. Schema: Besök hos Goopy by Spot Tid: 12.00 Plats: Älvebacken 20, 442 47 Kungälv Besök hos Hogia Tid: 14.00 Plats: Hakenäs 101, 444 47 Stenungsund Torgmöte Tid: 16.30 Plats: Norra Drottninggatan 6, 451 31 Uddevalla ____ Media är välkomna att närvara, tid för intervjuer finns. Obligatorisk föranmälan till pressekreterare Hanna Strömberg.

Moderaterna presenterar granskning av de rödgröna partiernas skattepolitik10.8.2022 06:00:00 CEST | Pressmeddelande

Idag, onsdagen den 10 augusti, håller Moderaternas partisekreterare Gunnar Strömmer och skattepolitiska talesperson Niklas Wykman en pressträff där de kommer att presentera en granskning av de rödgröna partiernas skattepolitik. Tid: Onsdagen den 10 augusti klockan 10.00 Plats: Blasieholmsgatan 4A, plan 9 Föranmälan obligatorisk och görs till caroline.opsahl@moderaterna.se Välkomna!

Ulf Kristersson besöker Skåne8.8.2022 18:14:55 CEST | Pressmeddelande

Tisdagen och onsdagen den 9 - 10 augusti besöker Moderaternas partiledare Ulf Kristersson Malmö, Helsingborg, Landskrona, Kävlinge och Lund. Tisdagen den 9 augusti Malmö 14:30 Besök hos Malmö FF:s sommarakademie Plats: Eric Perssons väg 5, 217 62 Malmö 18:00 Dörrknack i Malmö Onsdagen den 10 augusti Helsingborg 09:30 Besök på Drottninghög Plats: Regementsvägen 2B, Helsingborg Landskrona 11:00 Besök i Karlslund Plats: Idrottsvägen 11, 261 42 Landskrona Kävlinge 13:30 Besök i Barsebäckshamn Plats: Skansvägen 2, 246 57 Barsebäck Lund 15:00 Trygghetspromend i Lund Plats: Den stores torg 1, 222 21 Lund 17:00 Valupptakt för Moderaterna i Lund Plats: AF-borgen, Sandgatan 2, 223 50 Lund Media är välkomna att närvara på samtliga besök. Ulf Kristerssons finns tillgänglig för kommentarer på plats. Anmälan sker till Siri Steijer: Siri.steijer@moderaterna.se eller 072-203 5052

Ulf Kristersson och Elisabeth Svantesson presenterar nya energipolitiska förslag8.8.2022 16:06:06 CEST | Pressmeddelande

I morgon, tisdagen den 9 augusti, håller Moderaternas partiledare Ulf Kristersson och Moderaternas ekonomiskpolitiska talesperson Elisabeth Svantesson en pressträff för att presentera nya energipolitiska förslag. Tid och plats: Tid: Tisdag den 9 augusti klockan 09:00 Plats: Blasieholmsgatan 4A, plan 9. Föranmälan obligatorisk och görs till helena.walentowicz@moderaterna.se eller hanna.stromberg@moderaterna.se