Qred Holding AB publishes bond prospectus and applies for listing of its bonds on Nasdaq Stockholm

Qred Holding AB (publ) (the “Company”) has issued a senior secured bond loan of EUR 40,000,000 on 17 June 2019, within a total framework amount of EUR 100,000,000, on the Swedish bond market. The bonds carry a floating interest rate and mature on 17 June 2022.

The Company will apply for listing of the bonds on the Corporate Bond list at Nasdaq Stockholm during May 2020 and the bonds are planned to be admitted to trading at Nasdaq Stockholm during May or early June 2020.

In connection with this, the Company has prepared a prospectus. The prospectus has been approved by, and registered with, the Swedish Financial Supervisory Authority in accordance with the Regulation (EU) 2017/1129 of 14 June 2017 of the European Parliament and of the Council. The prospectus will be available on the Financial Supervisory Authority’s website (www.fi.se) and on the Company’s website (wp.qred.com/se/bond-information).

For further information, please contact:

Andrea Gyllencreutz Romander, Head of Communications
+46 730 92 66 07andrea.romander@qred.com

Emil SunvissonCEO
+46 708 109 735emil.sunvisson@qred.com

This information is information that Qred Holding AB (publ) is obliged to make public pursuant to the EU Market Abuse Regulation and the Securities Markets Act. The information was submitted for publication, through the agency of the contact person set out below, at 14:00 CEST on 17 April 2020.

About Qred Holding AB (publ)

Qred är Sveriges snabbast växande fintech-företag och marknadsledande i Norden inom företagslån upp till en miljon kronor. Qred erbjuder lån till småföretag i Sverige, Finland, Danmark och Nederländerna och har även en pågående etablering i Brasilien. Qred har sedan starten 2015 lånat ut över 2,5 miljarder kronor till investeringar och rörelsekapital hos småföretag. Genom att använda en helt digitaliserad process håller bolaget hanteringskostnader och kreditförluster nere, samtidigt som kunden får en bättre upplevelse. Qred omsatte 126 mkr 2018 och har för närvarande ca 55 anställda i Stockholm, Helsingfors och Riga

Subscribe to releases from Qred Holding AB (publ)

Subscribe to all the latest releases from Qred Holding AB (publ) by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from Qred Holding AB (publ)