Starkt halvårsresultat för Olav Thon Eiendomsselskap

Olav Thon Eiendomsselskap ASA visar starkt resultat under första halvåret av 2015.

- Oljeprisfallet påvirker oss i beskjeden grad og første halvår preges av en god omsetningsvekst på kjøpesentrene og i konsernets leieinntekter. I forhold til første halvår i fjor har vi hatt en rentenedgang på 0,7 prosent poeng som også bidrar til resultatveksten, sier konserndirektør finans Arne B. Sperre.

Läs mer och ta del av hela kvartalsrapporten i Olav Thon Gruppens pressrelease.

Thon Property är den svenska fastighetsdivisionen i Olav Thon Gruppen som ägs av Olav Thon Stiftelsen. Olav Thon Gruppen äger c:a 480 fastigheter i Norge och 25 i utlandet samt äger/förvaltar 100 köpcenter i Norge och 11 i Sverige.