Sverige vs Danmark - vem är bäst i kampen mot brott i butik?

Både Sverige och Danmark har ökande problem med brott i butik. Döm själv vilket land du tror har bäst möjligheter att komma tillrätta med den utvecklingen.

Alla är brottsoffer när butiken blir attackerade av kriminella28.2.2020 15:00:00 CETBlogginlägg

På Tryggare Sveriges arrangemang Brottsofferveckan ägnades två seminarier åt de svenska matbutikernas situation. En utveckling som leder till att vi alla blir brottsoffer. Se gärna de fullständiga inslagen på: En framtid utan lokalt näringsliv - dystopi eller snar realitet? (4:16 in i programmet) https://www.svtplay.se/video/25367467/forum/forum-17-feb-09-00?start=auto Hat, hot och trakasserier ökar, vad kan göras?: https://www.facebook.com/TryggareSverige/videos/2597919913752719/