Sveriges VM-trupp presenteras på måndag 12 juni

På måndag 12 juni klockan 13.00 presenteras Sveriges trupp till sommarens VM i Schweiz på Svenska Orienteringsförbundets kansli i Hammarby Sjöstad, Heliosgatan 3. Det finns möjlighet att delta på pressträff live eller via Teams.

Förbundskapten Anneli Östberg presenterar truppen via länk och det finns möjlighet att ställa frågor till henne och några av de uttagna löparna som finns med live eller via länk.

Anmäl närvaro, och om du deltar live eller via Teams, till landslagschef Håkan Carlsson, hakan.carlsson@orientering.se, senast fredag 9 juni klockan 17.00. Ange vilken mejladress Teams-länken ska skickas till.

VM i Schweiz avgörs i Flims Laax 12-16 juli.

VM-programmet:
Onsdag 12 juli kval medeldistans