Testagram.se - Allt fler svenskar handlar skönhetsprodukter på nätet

E-handeln ökar återigen bland svenskarna enligt betalföretaget Dibs senaste undersökning. Rapporten visar att det är allra populärast att handla kropps- och skönhetsprodukter på nätet – hela 61 procent av de som e-handlar under året köper produkter inom denna kategori.

Allt fler upptäcker fördelarna med att handla online och år efter år ser vi sett att e-handeln ökar i Sverige och allt fler väljer att handla på nätet istället för i fysisk butik. Fördelarna med att e-handla är många, det är smidigt, bekvämt och vanligtvis med snabba leveranser.

Så hittar man det bästa fyndet på nätet

Med en hel uppsjö av skönhetsprodukter som finns på marknaden kan det vara svårt att veta hur man hittar det bästa fyndet på nätet. Det är alltid klokt att läsa produktrecensioner och guider för att hitta rätt i produktdjungeln. Många har även upptäckt att det finns mycket pengar att tjäna på att handla sina skönhetsprodukter på nätet istället för i butik. Speciellt de lyxigare märkena är oftast betydligt billigare på nätet.

För att hitta de bästa priserna och för att dra ner utgifterna när man handlar makeup och skönhetsprodukter på nätet är det alltid en god idé att jämföra priser. Vissa butiker erbjuder till exempel fri frakt om man shoppar över en viss summa eller har särskilda erbjudanden. För att skaffa sig en snabb överblick kan man då använda sig av en så kallad jämförelsesajt där man finner en bra översikt över de bästa fynden.

Om Testagram.se

Testagram hjälper besökare att hitta de bästa och mest prisvärda produkterna inom skönhet och kroppsvård. På sajten kan besökare läsa både tips, guider och recensioner om olika skönhetsprodukter för att ta smartare köpbeslut. Allt sedan starten har bolaget vuxit snabbt och samarbetar idag med flera av de ledande skönhetsbutikerna i Sverige inom bland annat hudvård, hårvård, make-up och parfym.

Ny jämförelsesajt av billiga mobilabonnemang9.6.2021 10:22:56 CEST | Pressmeddelande

Det är en djungel att välja mobilabonnemang och olika erbjudanden förvirrar ofta konsumenten vilket som är bäst. För att underlätta detta har hemsidan Nyttmobilabonnemang.se startats, med syftet att hjälpa konsumenterna att hitta det bästa mobilabonnemanget till bäst pris. Genom jämförelser gjorda av branschexperter listas de bästa, målgruppsanpassade och billigaste mobilabonnemangen. Hemsidan uppdateras dagligen med aktiva rabatter och erbjudanden.