Business Wire

TraditionDATA lanserar nytt skandinaviskt datapaket

Dela

TraditionDATA, avdelningen för data- och informationstjänster på Compagnie Financière Tradition (Tradition), har lanserat ett omfattande skandinaviskt datapaket för att möta den ökande efterfrågan på företagets förstklassiga prissättningsdata i regionen.

Det skandinaviska datapaketet, omfattande data om valutamarknaden, räntederivat och inflation, bygger på en kombination av prisuppgifter från handel på Traditions marknadsledande handlarbord och företagets avancerade analysverktyg. Data är direkt åtkomliga såväl från TraditionDATA som på Refinitiv inom ramen för företagets regionala marknadsdatapaket.

Lanseringen av det skandinaviska datapaketet är i linje med TraditionDATA:s vision om att erbjuda mindre, granulära paket baserade på valuta, region eller produkt, så att kunderna bara behöver betala för det de faktiskt behöver. Detta står i bjärt kontrast till många av konkurrenterna, vilka endast erbjuder större europeiska paket som är dyra och tar tid att dela upp och omsätta i användbara affärsinsikter.

Med det skandinaviska datapaketet kan kunderna analysera följande:

  • Valutamarknaden – avista, korsvalutor, terminshandel, IMM och kvartalsomsättning för DKK, NOK och SEK
  • Räntederivat – baspunkt, korsvalutor, ränteswapp, OIS, valutaterminsavtal
  • Inflation – data om konsumentprisinflation.

Utöver att förse kunderna med avancerade data och expertis avseende den skandinaviska regionen erbjuder TraditionDATA även realtidsuppdateringar, ögonblicksbilder av dagshandeln, tillgång till historiska data samt fullständig integrering med befintliga arbetsflöden.

James Watson, global säljchef på TraditionDATA, kommenterar: ”På TraditionDATA förstår vi att alla företag är unika, och därför samarbetar vi med kunden om att ta fram paket som är anpassade efter just deras behov. Vi tror att de regionala marknaderna fortsättningsvis kommer att behöva särskilda datauppsättningar, anpassade till deras huvudsakliga affärsaktiviteter. Med detta tillvägagångssätt har vi redan rönt stora framgångar med våra japanska paket Nihon och Israeli Shekel. Vi ser fram emot att fortsätta att lägga till nya instrument i Scandi-paketet och utöka våra erbjudanden avseende datapaket för regionala marknader under de kommande månaderna.”

SLUT

Om TraditionDATA

TraditionDATA tillhandahåller en mångsidig och flexibel metod för insamling av marknadsdata för alla tillgångsklasser på den globala OTC-marknaden för derivat.

Genom att TraditionDATA erbjuder mindre, mer riktade och granulära paket baserade på valuta, region eller produkt behöver kunderna endast betala för det de behöver, istället för att behöva köpa större paket med data som behöver delas upp.

Med 43 kontor i 30 länder tillhandahåller TraditionDATA över 1 biljon datapunkter om fler än 200 produkter och över 186 000 instrument från mer än 15 år tillbaka. I kraft av denna ständigt växande datauppsättning kan företaget förse sina partner på den globala finansmarknaden med de uppgifter de behöver för att kunna fatta välgrundade handels- och affärsbeslut.

TraditionDATA är en del av Tradition (Compagnie Financière Tradition S.A. [SWX: CFT]), en av världens största börsmäklare när det gäller finansprodukter på OTC-marknaden och varurelaterade produkter. Traditions långa historia av att förvalta prissättningslikviditet och orderutförande i flera olika tillgångsklasser inom klassiska och komplexa produkter på primära och framväxande marknader gör det möjligt för TraditionDATA att inhämta prisuppgifter på många av världens snabbast skiftande marknader som inte är åtkomliga för andra aktörer.

Detta meddelandes ursprungliga källspråkstext är den officiella versionen. Översättningar tillhandahålls endast som ett stöd och skall jämföras med källspråkstexten, vilken är den enda versionen av texten som har rättslig verkan.

För att se det här innehållet från cts.businesswire.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

Contact information

Mediakontakt:
tradition@chatsworthcommunications.com

Om

Business Wire
Business Wire



Följ Business Wire

Abonnera på våra pressmeddelanden. Endast mejladress behövs och den används bara här. Du kan avanmäla dig när som helst.

Senaste pressmeddelandena från Business Wire

French Blood Establishment (EFS) & Brenus Pharma Partner for the GMP Production of STC-1010, an Innovative Therapy Against Colorectal Cancer27.3.2023 18:00:00 CEST | Press release

The French Blood Establishment (EFS) and Brenus Pharma announce their strategic partnership in the bioproduction of innovative therapy drugs (ITD), highlighting French expertise. This collaboration is part of a shared vision: developing the French bioproduction sector nationally and internationally. EFS’ Cell Therapy and Engineering Unit (UTICELL), based in Saint-Ismier, France, shows recognized expertise in the cell therapy field since 2003 confirmed by a European GMP Certification issued by the ANSM in 2015 for manufacturing, control and storage sites for MTIs. UTICELL also benefits from EFS’ four other certified sites’ expertise. Brenus’s proprietary platform passed key regulatory milestones in 2022 (FDA Pre-IND, EMA Scientific-Advice) and the two synergistic entities have been collaborating effectively for several months to produce GMPs batches through a first scale-up. This public-private partnership aims for a long-term perspective and will lead in 2023 to the production of clini

ETC Group Unveils New Future-Forward Global Brand27.3.2023 17:15:00 CEST | Press release

ETC Group (“ETC”), a leading global value-added distributor for the telecom network and digital infrastructure industry, announced today its intent to rebrand to Netceed. The Group’s brands will integrate into a singular organization across the globe including USTC Corp, Walker, Comstar Supply, and Multicom in the U.S.; EuroTechnoCom in France; ETCP and iETC in Portugal; Comtec in the UK, Qatar, Oman, UAE, and Hong Kong; ILDC in Israel; DNT in the Dominican Republic; ETC Morocco Networks; ETC Germany Networks; Klonex-VCS in Poland; and Tiba Produktions & Vertriebs GmbH in Austria. The unification of the Group reflects the already well-established global reach and local expertise of the companies powered by ETC Group, now coalescing them under one brand worldwide. The transition to the unified global Netceed brand is planned sequentially over six months, starting with its brands in the U.S., France, and the UK. The new name, Netceed, paired with a bold and vibrant new brand design embod

Africell Angola Races Towards 10 Million Subscribers Using Csmart Digital BSS Platform27.3.2023 16:21:00 CEST | Press release

Within 8 months of launching services in Angola, Africell already has over 7 million subscribers. To achieve such rapid progress, Africell needed a new-age digital solution that would help execute its market timelines and provide reliable services across its expanding Angola footprint. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20230326005092/en/ Africell’s vision of bringing new products to market which make a positive difference to customers has been facilitated by Csmart, a digital BSS platform built to meet the growth requirements of innovative telecoms players like Africell. The solution - which is built on TM Forum’s ODA and Open API standards - helps customers monetize any business model, network, service, and experience at scale. “We are committed to delivering on Africell’s vision of affordability, reliability and customer experience,” says CEO of Covalense Digital, Sreenivas Peesapati, adding that “Csmart would c

United in Purpose: CSG Launches Inaugural Impact Report27.3.2023 15:30:00 CEST | Press release

CSG® (NASDAQ: CSGS) today published its inaugural Impact Report, United in Purpose, which highlights its progress in diversity, inclusion, social impact and sustainability initiatives. The report details CSG’s efforts over the past year to help drive a positive impact and uplift the communities in which the company operates. “CSG’s inaugural impact report underscores that we are, at every level, a purpose-driven company,” said Brian Shepherd, president and CEO, CSG. “With a globally diverse workforce of more than 5,700 CSGers serving customers in 120 countries, CSG has both the opportunity and responsibility to make a bigger difference in everything we do. CSG will continue to champion transparency and provide reliable environmental, social, and governance data as we work to envision, invent, and shape a better, more future-ready world.” CSG’s metrics of success are linked to its customer obsession, diverse and inclusive culture, commitment to social impact, and pursuit of growth acros

Nine-Time Emmy Winner, Eric Black, Named Edgio’s CTO/General Manager of Media27.3.2023 15:05:00 CEST | Press release

Edgio, Inc. (Nasdaq: EGIO), the platform of choice for speed, security and simplicity at the edge, today announced it has appointed Eric Black as CTO/General Manager, Media. Having been at the forefront of digital video and live event streaming with NBC Universal for more than twenty years, Black joins Edgio to lead the company’s growth in delivering the highest quality linear, live and on-demand video experiences, to every device worldwide. Prior to joining Edgio, Black led NBC Universal’s media technology strategy across a host of digital properties during pivotal moments in the evolution of live streaming. He managed the first-ever live stream of a Super Bowl in 2010, delivered six Olympic Games (including the Rio 2016 Olympic Games, the largest digital event in history at the time), 2018 FIFA World Cup, and Presidential debates. He also guided the team that launched NBC Universal’s Peacock in 2020. The systems built by Black have focused on both high concurrent traffic and scale, a

I vårt pressrum kan du läsa de senaste pressmeddelandena, få tillgång till pressmaterial och hitta kontaktinformation.

Besök vårt pressrum