Välkommen på pressträff med Elvy Söderström, sammankallande i Socialdemokraternas valberedning.

Pressträffen äger rum kl. 15.00 idag den 12 oktober på Sveavägen 68 och går även att följa på partiets sociala medier. Det kommer finnas möjlighet till frågor och enskilda intervjuer.

Föranmälan senast kl. 14.00. Insläpp från 14.15.

Anmälan görs här senast kl. 14.00 den 12 oktober: https://forms.gle/kd2QQttLgHt2iU577

Presskontakt: Johannes Svensson, 076-766 53 26, johannes.svensson@socialdemokraterna.se

Välkommen på pressträff med Elvy Söderström, sammankallande i Socialdemokraternas valberedning29.9.2021 12:10:07 CEST | Pressmeddelande

Pressträffen äger rum 14.00 idag 29 september på Sveavägen 68 och går även att följa på partiets sociala medier. Det kommer finnas möjlighet till frågor och enskilda intervjuer. Föranmälan senast 13.00. Insläpp från 13.15. Medtag presslegitimation. Begränsat antal platser – högst två deltagare per redaktion. Anmälan görs här senast 13.00 den 29 september: https://forms.gle/KsUF6v3ZJAagUKra9 Presskontakt Johannes Svensson, 076-766 53 26, johannes.svensson@socialdemokraterna.se