Vänsterpartiet kommenterar regeringens höstbudget

Vänsterpartiet bjuder in till pressträff med Ulla Andersson, ekonomisk-politisk talesperson, för att kommentera regeringens budget.

Var: Riksdagens presscenter

När: Klockan 11, onsdagen 18 september

Vänsterpartiets presstjänst:
070-620 00 64 (obs ej sms)

Pressinbjudan till Vänsterdagarna 201910.10.2019 10:05:09 CESTPressmeddelande

Välkommen att bevaka Vänsterpartiets Vänsterdagar 2019. Evenemanget går av stapeln på Folkets hus i Göteborg samt på andra platser runt Järntorget, 1-3 november. Utöver hundratals medlemmar, företrädare och folkvalda från Vänsterpartiet kommer även flera gäster att delta under helgen. Bland dessa märks LO:s ordförande Karl-Petter Thorwaldsson samt Bhaskar Sunkara och Aaron Bastani, representanter för den nya vänstern i USA respektive Storbritannien. Programmet finns här: https://www.vansterpartiet.se/app/uploads/2019/09/V-dagarna_program-190919.pdf Formulär för ackreditering finns här: https://www.vansterpartiet.se/vansterdagarna/ackreditering-vansterdagarna/ För mer information, kontakta: Sam Carlshamre Vänsterpartiets kommunikationsavdelning 076-7765357 samuel.carlshamre@riksdagen.se Vänsterpartiets presstjänst: 070-620 00 64