Volvo Cars utökar sitt samarbete med BluJay

BluJay Solutions, en ledande leverantör av programvara och tjänster för globala leverantörskedjor, meddelar att den svenska biltillverkaren Volvo Cars, en långvarig användare av BluJays lösning för transporthantering för transportföretag, har förnyat och utökat sitt partnerskap med BluJay.

Volvos anläggningar i Europa, Kina och USA använder BluJays lösning för hantering av transporter till sjöss, från tillverkningsanläggning till bilhandlare. I och med utvidgningen av TMS-partnerskapet förväntar sig Volvo en effektivitetsökning samtidigt som man skalar upp sin produktion som förväntas fördubblas under de närmaste tre åren.

Volvo ser fram emot att stärka relationen till BluJay som kommer att stödja vår tillväxt, vårt fokus på hållbarhet och vår strävan att endast sälja elbilar och hybrider online 2025. Vårt samarbete med BluJay de senaste åren har varit utmärkt, säger Pieterjan Landuyt, produktchef för global supply chain digital på Volvo.

BluJays programvara för transporthantering fungerar som ryggraden i Volvos fordonsdistributionsnät genom att planera, optimera och spåra transporter av fordon, så att Volvo kan nå sina nya mål och förbli en grön verksamhet. Volvo Personvagnar har nyligen meddelat sina planer på att ändra hur och var de ska träffa sina kunder genom att förändra den nuvarande grossistmodellen och flytta den online. Man planerar även att vara ett helelektriskt bilföretag globalt 2030, lansera en ny familj av elbilar de närmaste åren och sluta producera fordon som drivs med fossila bränslen.

– Vi är stolta över att utöka vårt partnerskap med Volvo för att stödja deras innovativa affärsmodell, tillväxt och framgång. När Volvo flyttar sin leverantörskedja levererar BluJay verksamheten den flexibilitet som vi behöver för att utvecklas och fortsätta växa. Dessutom är vi glada att stödja Volvos hållbarhetsinitiativ både med teknik och våra lika värden. Vi ser fram emot det fortsatta samarbetet mellan våra team, säger Roel Assies, försäljningschef på BluJay Solutions.

Om BluJay Solutions

BluJay Solutions hjälper företag runt om i världen att uppnå enastående logistik och compliance inom handel - det finns i vårt DNA. Genom en blandning av data, nätverk och applikationer driver vår DNA-plattform det vi kallar för “Frictionless Supply Chain” för tusentals världsledande tillverkare, återförsäljare, distributörer, speditörer, tullmäklare, transportörer och logistiktjänstleverantörer. För att lära dig mer, besök: www.blujaysolutions.com, eller följ oss på Twitter @myblujay och LinkedIn.

Media:
Madelene Kornfehl, madelene@cloudberry.se

Personalis, Inc. Publishes New Data Demonstrating a Novel Composite Biomarker NEOPS™ for Predicting Response to Cancer Immunotherapy in Late-Stage Melanoma Patients2.8.2021 22:05:00 CEST | Press release

Personalis, Inc. (Nasdaq: PSNL), a leader in advanced translational genomics and diagnostics for cancer, today announced the publication of its study "Prediction of immunotherapy response in melanoma through combined modeling of neoantigen burden and immune-related resistance mechanisms,"(1) in Clinical Cancer Research, a journal published by the American Association for Cancer Research. The study details the development of the Personalis Neoantigen Presentation Score (NEOPS™), a novel composite biomarker for predicting response to cancer immunotherapy. Enabled by comprehensive tumor immunogenomic profiling from the Personalis NeXT Platform, NEOPS simultaneously models both neoantigen burden and immune-related resistance mechanisms to better predict immunotherapy response in a cohort of late-stage melanoma patients. In this study, NEOPS was more strongly predictive of therapy response than other standard single analyte and investigational biomarkers tested, including tumor mutational b

Finalto S.P.V. Ltd, the consortium led by Barinboim Group and backed by Leumi Partners Limited and Menora Mivtachim Group, together with key members of the Finalto Business' management team (together the "Consortium"), welcomes the announcement by Playtech plc (“Playtech”) confirming its recommendation that shareholders vote in favour of the Consortium’s binding agreement for Finalto Group (“Finalto) (the “Binding Agreement”). Playtech announced today that following its engagement with Gopher Investments (“Gopher”) over the past three weeks, it has not received responses from Gopher to a number of its questions and therefore “Playtech has not yet been able to achieve the necessary clarity on Gopher's ultimate ownership and funding structure, source of funds or ability to obtain the required regulatory clearances”. Shareholders should ask why Gopher continues to hide and should also be suspicious of Gopher’s credibility, particularly given that disclosure is crucial when buying a highly

Lenovo Climbs 65 Places to Record #159 On ‘FORTUNE Global 500’ List2.8.2021 17:09:00 CEST | Press release

After achieving historical 2021 fiscal year results, Lenovo has been ranked #159 on FORTUNE’s annual Global 500 List and in the top 20 (#15) of all Technology sector companies cited in the List. Lenovo jumped 65 spots this year to an all-time high ranking due to its record financial results, which saw the Group surge past the US$60 billion revenue mark, and adding more than US$10 billion from the previous fiscal year as all core businesses grew. The Fortune Global 500 is the annual ranking of the largest 500 corporations in the world as measured by total revenue. Together, companies on The Global 500 generated US$31.7 trillion in revenue and US$1.6 trillion in profits in 2020, employ 69.7 million people worldwide and are represented by 31 countries. Lenovo’s updated ranking reflects the company’s clear strategy, product innovation, operational excellence, and global/local footprint within the past year. These results reinforced the company’s resilience and ability to achieve balanced,

From Panasonic i-PRO Sensing Solutions to “i-PRO”, Renewing Its Company Name From April 20222.8.2021 17:00:00 CEST | Press release

Panasonic i-PRO Sensing Solutions Co., Ltd. will renew its company name to "i-PRO Co., Ltd." on April 1, 2022. Our company was established in October 2019 as a business separation from Panasonic Corporation, and we have incorporated the network camera brand "i-PRO" into our company name. With the new brand "i-PRO", we have been developing and delivering products that incorporate various innovations to our customers, with "Extend human senses through technology, to capture moments of truth so the front-line professionals can act." as our brand purpose for our existence in society. With our global headquarters located in Japan, we will continue our daily efforts to innovate and develop a range of products under the global brand name "i-PRO", which will be launched in markets around the world. In advance of it, i-PRO EMEA B.V. will be headquartered in Amsterdam and start operations as of October 1st, 2021, in the transition of its European Security and Industrial Medical Vision (IMV) busi

Technology Innovation Institute Appoints Eminent Technologist Dr Ray O. Johnson as CEO2.8.2021 15:54:00 CEST | Press release

Technology Innovation Institute (TII), the applied research pillar of the Advanced Technology Research Council (ATRC), the overarching advanced technology body in Abu Dhabi responsible for driving research and development for transformative technology outcomes, today announced the appointment of veteran technologist and entrepreneur Dr Ray O. Johnson as Chief Executive Officer. Dr Johnson will work on shaping the strategic direction of the Institute and lead the execution of its growth strategies to achieve operational excellence. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20210802005462/en/ Dr Ray O. Johnson, Chief Executive Officer, Technology Innovation Institute (Photo: AETOSWire) Prior to joining TII, Dr Johnson was an Operating Partner at Bessemer Venture Partners, a top-tier American venture capital company that has been part of 130 IPOs in the last 50 years, and before that, he was the Corporate Senior Vice Preside

Esri Signs Goodwill Protocol with Atlas University2.8.2021 14:00:00 CEST | Press release