VOYAH FREE tillgänglig i Europa och VOYAH Showroom öppnades

"Den intelligenta elektriska SUV:n VOYAH FREE tillgänglig i Europa efter att ha sålt bra på den kinesiska marknaden i nästan ett år. Den 11 juni 2022 öppnades VOYAH Showroom på Klingenberggt. 7 i centrala Oslo, Norge. Över 100 personer, inklusive gäster, media och kundrepresentanter, samlades för att bevittna öppnandet av verksamheten denna dag, under vilken "den intelligenta elektriska SUV:en på prestandanivå" VOYAH FREE och "den elektriska lyxiga flaggskepps-MPV:n" VOYAH Dream debuterade tillsammans.

Detta pressmeddelande använder multimedia. Se den fullständiga versionen här: https://www.businesswire.com/news/home/20220616005592/sv/

För att se det här innehållet från mms.businesswire.com måste du ge ditt medgivande sidans topp.

Det första utomeuropeiska VOYAH Showroom ligger i centrala Oslo, Norge, och VOYAH FREE presenteras i Norge. (Photo: Business Wire)

Lu Fang, VD och teknikchef för VOYAH Automobile, säger: "VOYAH, ett varumärke för ny energi av hög kvalitet som lanserats av Dongfeng Motor Group, har åtagit sig att perfekt integrera körprestanda och intelligent teknik för att forma det globala inflytandet för kinesiska varumärken. I framtiden kommer VOYAH att utnyttja Dongfengs kraftfulla utländska resurser och innovativa teknik och affärsmodell för att erbjuda en ny upplevelse av intelligenta elfordon."

Torje Aleksander Sulland, vd för Electric Way, en norsk distributör av VOYAH, säger: "VOYAH:s vackra karosslinjer, unika designkoncept och den utforskningsanda som finns i den orientaliska berättelsen om den stora hökens vingar som breder ut sina vingar är något som folk tycker om. VOYAH FREE:s kraftfulla prestanda, ultimata körglädje, säkerhetsteknik och högkvalitativa elektriska upplevelse gör också körningen säker och sund. Vi tror att VOYAH kommer att bli omtyckt av de nordiska folken."

VOYAH FREE, den första modellen från VOYAH Automobile som exporteras till Europa, är kompatibel med Norges lokala geografiska klimat, miljöskyddskoncept och marknadens efterfrågan på avancerade elfordon. VOYAH FREE har en effektfördel som är jämförbar med super-running, med stabil batteriprestanda. Dessutom har den 100 mm justerbar luftfjädring uppåt och nedåt och intelligent fyrhjulsdrift för hela bilen. Den matchar de fyra körlägena "ekonomi, komfort, hög effektivitet och utflykt", anpassar sig till komplexa vägförhållanden och tillfredsställer norska användare på olika sätt.

Det första utomeuropeiska VOYAH Showroom har genom medvetna förberedelser och hårt arbete fått VOYAH:s varumärkeskoncept, och genom den geniala integrationen av livets textur, framtida teknik och kinesiska element förkroppsligar det "temperaturkänslig vetenskaplighet". Det rapporteras att norska användare kan boka tid för provkörning av VOYAH FREE strax efter öppnandet av VOYAH Showroom i Oslo. Under fjärde kvartalet i år kommer den norska marknaden att se massleverans av nya bilar.

China Dongfeng Motor Industry Imp. & Exp. Co. Ltd
Cheng Hua
chenghua@dfmc.com.cn

Landmark Study Reveals New Technology from DeBogy Molecular Significantly Reduces the Bacteria and Deadly Infection that Can Occur Following a Surgical Implant27.6.2022 15:15:00 CEST | Press release