Apollo

Apollos pressjour

För journalister och media - vid akuta ärenden utanför arbetstid.

+46 8 673 86 03

Apollo är en av Nordens ledande researrangörer med uppåt 500 medarbetare och en miljon resenärer årligen. Med Apollo kan kunder resa till hela världen, oavsett om de vill åka på en avslappnande sol- och badsemester, ta en träningsvecka i värmen eller spendera en weekend i någon spännande storstad. Vi arrangerar charterresor, träningsresor, cityresor och kryssningar och erbjuder dessutom säker bokning av flyg och hotell separat om kunden föredrar att själv sätta ihop sin resa.

Meny

Succéanläggningen Playitas står värd för svenska olympiers träningsläger20.12.2017 07:00 | Pressmeddelande

Träningsanläggningen Playitas på Fuerteventura lägger ännu ett starkt år till handlingarna. Jämfört med föregående år har resorten tagit emot 20 procent fler gäster, med en beläggningsgrad på 93 procent är det ett av de mest populära hotellen i Apollos utbud. Succéanläggningen gästas dessutom denna vecka av aktiva från Sveriges Olympiska Kommittés Topp- och Talangprogram som förbereder sig inför kommande sommar-OS i Tokyo – något som verkligen understryker Playitas kvalitativa träningsutbud.
  • >>