Apollo

Apollos pressjour

För journalister och media - vid akuta ärenden utanför arbetstid.

+46 8 673 86 03

Apollo är en av Nordens ledande researrangörer med uppåt 500 medarbetare och en miljon resenärer årligen. Med Apollo kan kunder resa till hela världen, oavsett om de vill åka på en avslappnande sol- och badsemester, ta en träningsvecka i värmen eller spendera en weekend i någon spännande storstad. Vi arrangerar charterresor, träningsresor, cityresor och kryssningar och erbjuder dessutom säker bokning av flyg och hotell separat om kunden föredrar att själv sätta ihop sin resa.

Meny

Bachelor i romantikens Grekland – i samarbete med Apollo13.12.2018 06:45 | Pressmeddelande

I år har tv-programmet ”Bachelor – när leken blev allvar” utspelat sig i romantikens Grekland, närmare bestämt i Epirus-regionen med omnejd: Parga, Sivota, Ioannina och Zagoria – detta i samarbete med Apollo. Under hösten har tittarna fått följa årets bachelor David Möller i hans jakt på kärlek, på spännande utflykter och dejter i magiska miljöer i nordvästra Grekland. Kommande vecka är det dags för den spännande upplösningen.
  • >>