BingoLotto är en riktig trotjänare för Sveriges klubbar och föreningar. Programmet direktsänds varje söndag i TV4 med LO som programledare med chans för tittarna att vinna miljoner, resor och bilar. En oslagbar kombination av underhållning och lotteri och förmodligen en av de produkter som betytt mest för de svenska föreningarna sedan starten 1991.

• Bingolotto

”Jag tänker inte alls gå hem” BingoLotto i TV4 med Casper och Agneta hela sommaren23.3.2021 12:00:00 CET | Pressmeddelande

”Jag tänker inte alls gå hem” BingoLotto med Casper och Agneta hela sommaren 30 år ska givetvis firas. Bland annat med direktsänd Midsommarbingo 25 juni och BingoLotto sommaren lång. Lotta Engberg och Stefan Odelberg tar med blomster i håret med oss på allt som den svenska midsommartraditionen bjuder. Casper Janebrink och Agneta Sjödin ser därefter till att hålla vår underbara och efterlängtade årstid levande i bästa västkustmiljö.
  • >>

• Bingolotto